thaz Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 (edytowane) Witam, wiem że gdzieś tam temat się przewijał (nawet znalazłem) ale w tamtych przypadkach silniczek (ten umieczczony pod schowkiem, pod filtrem kabinowym) kończył swój żywot (nie chodził, chodził tylko na maks obrotach etc). W moim przypadku chodzi wszystko świetnie tylko... terkocze Wiatrak umieszczony na silniczku ociera o plastykową obudowę. Zauważyłem tam też resztki gęstego smaru. Co poradzić? Nawet nie wiem jak to wymontować - wygląda na dość mocno zabudowane :/ Edytowane 7 Maja 2018 przez thaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 poszukaj może jakaś spinka spadła do wirnika i się ociera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Jeśli wirnik terkocze to nie silnik pada tylko inna przyczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thaz Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Update Silniczek odmówił posługi - nie działa, padł. Jak to to wyjąć i którędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 jest wątek o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Mi kiedyś myszy naznosiły karmy dla psa i tez terkotało a później silnik padł i wymieniłem silniczek na nowy. Wymiana wymaga trochę czasu i zgrabnych rak, mi to syn robił i z tego co pamiętam za duzo rozbierania nie było i chyba wyciągnął dolna cześć z wirnikiem' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 po zdjęciu schowka da się to wygrzebać ale śrubki są i od przodu i od tyłu w trudnych miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thaz Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Ok silnik już pracuje, zmostkowałem luty tak jak ktoś napisał na tym forum. Silniczek kręci, jednak nadal terkoce :/ ustaje trochę jak paluchami ponaginam sam wentylator. Wyjęcie całego silnika to chyba jakaś masakra, mnóstwo zaczepów plastikowych, śruby wszystkie cztery odkręcone i ani drgnie :/ I jak pisze kolega karibox1, wcale nie ma opisanego jak wyjąć silnik z obudową. Ktoś napisal że wyjął i już, ja nie mam na to pomysłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Jeśli silnik miałeś już na zewnątrz z obudową to on się w niej na wcisk trzyma chyba z tego co pamiętam ( po odkręceniu jednej śrubki od spodu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thaz Opublikowano 16 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 No nie miałem, nie mam pomysłu jak całość odczepić od tej plastikowej ramki gdzie siedzi filtr kabinowy.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Możesz odkręcić wyżej od grodzi i wyciągnąć całość z tą plastikową ramką z filtrem. Wypróbowałem oba sposoby i moim zdaniem jest trochę prostszy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 a czy samego silniczka po odkręceniu śrub zabezpieczających nie przekręca się w lewo o 90* aby go "wykręcić" z miejsca osadzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thaz Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 No raczej nie, bo siedzi w obudowie która potem śrubami łączy się z miejscem gdzie siedzi filtr kabinowy. To taki kawał plastiku jest ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 to nie volkswagen, tutaj trzeba wytargać całość z plastikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Ok, sorry ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.