betepok Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Wracam ze stacji kontrolnej pojazdów. W czasie badania siły hamowania zaciekawiła mnie jedna rzecz. Hamulce przednie blokują się bez problemu, hamulce tylne bez blokowania. Tylne hamulce ledwo, ledwo hamują na nieobciążonym samochodzie. Testowo ustawiłem reduktor siły hamowania na max prowizorycznie przytrzymałem go paskami. Hamowanie poprawiło się znacznie lecz koła tylne nie blokują się. To normalne w D40 pickup? Dodam, że bębny, okładziny płyny zostały wymienione odpowietrzone itp. Zdanie szeryfa od kontroli już znam. Jakie jest wasze zdanie w tym temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Ogólnie 70% siły hamowania idzie na przednią oś.. no i do tego hamulce bębnowe z tyłu.. więc siła hamowania jest zupełnie inna niż w przypadku tarczowych. Wydaje mi się,że to raczej subiektywne odczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betepok Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Patrzyłem na wskazania maszyny. Na przednich przy wskazaniach 4,5 (trudno powiedzieć czego) przednie koła stawały dęba. Jeśli chodzi o tył na normalnym odpuszczonym reduktorze ledwo dochodziło do 1 na spiętym reduktorze do 2. Brało równo beż żadnych wahań. Zdaję sobie sprawę, że tył lepiej aby się nie blokował ale w takiej osobówce klepniesz i koła stają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 W pickupie masz lekki tył i często jeździ na pusto. Gdyby bębny blokowały koła wyobraź sobie skutki takiego hamowania np na mokrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betepok Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 No nic czeka mnie wizyta w serwisie. Dla pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betepok Opublikowano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Dla zainteresowanych. Wymiana reduktora hamowania, okładzin, bębnów, płynu hamulcowego plus dodatkowy przebieg 2 tys km. Wszystko się ułożyło i działa prawidło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.