nissan Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Znalazłem ranking, w którym Qashqai jest najgorszym samochodem wśród trzylatków w segmencie C: https://autokult.pl/31263,najbardziej-zawodne-trzyletnie-samochody-ranking-adac Samochody trzyletnie, to rocznik 2015, może 2014. Kojarzycie jaka była najczęstsza przyczyna awarii w tych rocznikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Pewnie Aku, klima i wyciągające się łańcuchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 W dniu 10.05.2018 o 11:24, nissan napisał: ... Samochody trzyletnie, to rocznik 2015, może 2014. Kojarzycie jaka była najczęstsza przyczyna awarii w tych rocznikach? Nic co nie odbiegałoby od rynkowego standardu. Fakt aku u mnie był wymieniany bo był wadliwy (FIAMM), aktualny NISSAN/Exide ma się dobrze. Klima z gatunku ADHD niby automatyczna ale działa jakoś 0/1, przyzwyczaiłem się. J11 jeżdżę już 4ry lata i poza tym złego słowa nie powiem. Poprawili duuużo w stosunku do J10 a i kosiarka daje radę, nie bierze oleju jak w TSI. Słyszałem, że v FL jest jeszcze bardziej dopracowany. Oczywiście jak wszędzie zdarzają się egzemplarze składane w piątek przed 15-tą Myślę, że ranking... posmarowany. Samochodów z widłami na przedzie nie uświadczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos84 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 hmm z tego rankingu wychodzi że jest najgorszy z najgorszych ze wszystkich segmentów - prawie 40 pkt.... poza klimą (chłodnica do wymiany), szalejącymi czujnikami parkowania, zamozałączającym sie alarmem (kiedyś - teraz już nie, samo się naprawiło) to wiekszych problemów nie zauważyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Adac ranking, a co gdzieś pojadę w trasę to zawsze widzę ze dwie lawety zwijające produkty vag, albo trojkącik z tyłu i postoj na poboczu. No ale główny argument obrońców niemieckiej motoryzacji w Polsce jest taki, że jest dużo tych samochodów to zawsze się może jakiś zepsuć. Tylko ja piszę akurat o nowszych, bo te stare to widze częściej zrypane. Oczywiście żeby nie było, tak - jestem uprzedzony do niemieckiej motoryzacji. W zasadzie lubię tylko mercedesa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 W dniu 10.05.2018 o 12:11, ulisses napisał: Pewnie Aku, klima i wyciągające się łańcuchy. Aku też mi padł, klima także ale wciągające łańcuchy to dla mnie nowość możecie coś więcej..... Mam poszerzoną gwarancję na 4 rok. Można reklamować w ramach tej gwarancji aku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 W raportach TUV Qashqai J11 jest pośrodku do ok 50 tyś przebiegu (co prawda im więcej tym niżej w zestawieniu, dna jednak nie osiąga) a w Dekrze żadnych większych usterek nie pokazują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Wg mnie QQ dobrze sobie zasłużył na taką pozycję i nie widzę tu jakiejś maniupulacji. W 2014-2015 blisko 70% sprzedawanych aut miało silnik 1.2. Myślę, że w przynajmniej w 50% z nich padł akumulator, co skutkuje usterką uniemożliwiającą jazdę czyli z tej najcięższej kategorii. To mamy już około 35% usterkowości. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 No i jeszcze mój QQ z sondą lambda wymienianą siedem razy też pewnie ma wpływ na pozycje w rankingu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 7 godzin temu, Tomi_St napisał: Myślę, że w przynajmniej w 50% z nich padł akumulator, co skutkuje usterką uniemożliwiającą jazdę czyli z tej najcięższej kategorii. To mamy już około 35% usterkowości. Dobra i pewnie trafna analiza. Szkoda tylko że przez takie coś (akumulator) pozycja w tym rankingu leci w dół. To już jednak może mieć wpływ na sprzedaż naszych aut po jakimś czasie użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Ranking ADAC to nie jest artykół Auto Świata i to jest potwierdzenie Waszych doświadczeń z Nissanem Qq II. Kolega elsebo napisał , że Nissan dopracował już ten model i teraz to można tylko oczekiwać jak Qq II będzie w czubie takiego rankingu . Mogę tego tylko życzyć ... a przypomnę , że pozycję na rynku Nissan wypracował sobie właśnie "gorszym wydaniem Qq "- Qashqaia I generacji m.in.z własnymi jednostkami napędowymi . Pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Znalazłem źródło tych informacji na stronie adac.de, link tutaj: https://bit.ly/2KdLP63 i potwierdza się to co piszecie, że przede wszystkim akumulator (Batterie). Podane są też inne awarie, ale niestety język niemiecki nie jest moją najmocniejszą stroną. Czy ktoś potrafiłby przetłumaczyć co znaczą te słowa: Turbo-Lader Saug-, Druckleitung, Ladeluftkühler, Kupplungsnehmerzylinder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Hmmm. Jakieś coś ssące od turbo, przewód ciśnieniowy, intercooler i coś od sprzęgła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Belliash Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 cos od turbo, intercooler, przewod cisnieniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 O ile dobrze odczytuję informacje na niemieckiej stronie ilość awarii jest podana na 1000 samochodów, czyli np. 39,7 w roku 2015 oznacza awarie w ok. 4% samochodów, nie 40% :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Tak, tak. Qq najgorszy. Mariaż nissanowi z renault nie wyszedł. Nie kupuje się aut na f. Francuskie, fiat, ford, ferrari Adac. Automobil klub z Niemiec. U nich zawsze najgorsi są inni, a najlepsze audi, porsche, vw i bmw. Dla niepoznaki czasem toyotę wrzucą by nie było, że tylko ich są przedstawiane jako najmniej awaryjne. Czytałem raz, że są w GB jacyś ubezpieczyciele, którzy za jakąś kwotę ubezpieczają samochód i robią za gwarancję dla samochodu po tej fabrycznej. Niemieckie ponoć okupują ogon jako jedne z bardziej awaryjnych, okupują bo może mają rzadziej awarię, ale te co się trafią najcześciej rujnują portfel. Raz też w internecie czytaem jakiś podlinkowany artykuł z USA i tam też niemieckie kiepsko wypadały. Prawda jest taka, że sprzedaż nissana w Europie sukcesywnie rośnie. Ponoć po kiepskim mariażu z Renault, który też sprzedażą w ostatnich 3 latach dogania vw. Przypominam, że rynek niemiecki to sprzedaż ok. 5 mln. samochodów, potem są Francuzi ale chyba z ok. 2 mln. aut. Sprzedaż takiemu vw nabija "miliard" marek jakie mają. Niemcy, Austria, Szwajcaria, Chiny. Tam się kochają w BMW, Audi i VW. Też kiedyś chciałem mieć niemieckie, ale doświadczenia innych, ceny tych aut i wyposażenie jakie dają w porównaniu z innymi mnie wyleczyły. Mam taki cennik w pamięci sprzed 3 czy 4 lat albo wcześniej nawet: audi a3. Auto za 103 tys. zł z manualną klimą, chamskim monochromatycznym wyświetlaczem, zwyke światła, silnik jakaś popierdółka jak na markę premium - ok. 120KM, nawet czujników cofania to nie miało. No żadna rewelacja, naprawdę marne wyposażenie. Na drugim biegunie miałem mazdę 3 z silnikiem +/- 5KM. Pelne wyposażenie praktycznie. Za 98 tys. zł. I tak można niemal w każdym segmencie znaleźć. Tiguan np. tam gdzie zaczyna się gołodupiec w vw to w zasadzie konczy sie qq z niemal wszystkim co się da. Naprawdę nie rozumiem, że ktoś może opierać się o tym co Niemcy tam przedstawiają. Jaka jest solidność i uczciwość Niemców to pokazał vw ze swoimi dieslami, niedawno się okazało ponoc, że w benzynie też kancili. Awarie? Zapraszam na forum klubowe audi cz vw. Tam też pięknecrzeczy można wyczytać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) 11 godzin temu, tomkek1912 napisał: Tiguan np. tam gdzie zaczyna się gołodupiec w vw to w zasadzie konczy sie qq z niemal wszystkim co się da. Ze wszystkim co się da bo dużo rzeczy, które chcesz mieć i chcesz zapłacić w np. w Nissanie możesz tylko pomarzyć. Każda marka ma inną politykę, np. Toyota, Nissan, Mazda. Bierzesz najbogatsze wyposażenie i masz "wszystko" co oferuje marka co nie oznacza, że masz wszystko co można mieć dopłacasz do koloru alarmu szklanego dachu, szy szyberdachu jak jest i masz full'a. W wspomnianym VW oczywiście można mieć więcej ale trzeba zawsze za to zapłacić. Przykład: Aktywny tempomat - zapomnij w Nissanie (przynajmniej tak było w j11 jak kupowałem, pamięć foteli - tak samo. Full link, wentylowane fotele itp itd. Nie mówię, że to lepiej czy gorzej. Każdy wybiera co mu się podoba i pasuje. Edytowane 14 Maja 2018 przez pawcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 (edytowane) Zgadza się taka jest polityka producentów i myślę, że oni robią analizy pod tym kątem i założę się, że jakby nissan dawal to wszystko co jest w premium i inne możliwości z milionowym wyborem ilości silników to móglby przestrzelić i pójść z torbami. Niemniej jednak przy tym co okresliłem "prawie wszystko" chcialem tylko naznaczyć różnicę w takich typowych opcji wyposażenia przy cenie ok. 100 tys. zł. Zarówno takie audi czy vw cudów nie ma, ani nie ma praktycznie więcej do zaoferowania, przynajmniej ja się nie spotkałem, a już samochód jak a3 za sto tysiaków tylko dlatego, że audi, a nieposiadający czujników parkowania to jednak nieporozumienie. Może faktycznie nie powinienem być tak kategoryczny w swoich ocenach bo jednak osobicie plasuję w autach poniżej 100 tys., ale jak pewnie każdy mam zarówno wśród bliskich znajomych i w rodzinie osoby, które posiadają samochody sporo droższe niż 100 tys. Mialem okazje jeździc, oglądać przy grillu i piwku. Znane mi są problemy, awarie, podejście ich serwisów itd... dlatego protestuję przeciwko tym rankingom adacu. Poza tym już ktoś obnażal w internecie metodologię oceniania tych awaryjności. Ponoć auto w ktorym się palą żarówki, występuje awaria zamykania szyby czy jakieś inne pierdółki jest uznawany za bardziej awaryjny, mimo że usunięcie tych awarii i ich koszt jest bardziej łaskawy dla portfela, niż takiego co się niby nie psuje ale jak się zepsuje to silnik i skrzynia do wymiany za kilkanaście tysięcy. Odnośnie takiego full linka, ludzie i tak moj problemy z połączeniem swojego telefonu, grupa vag znana jest również z tego, że komplikują ludziom jak mogą np. rozdzielaniem stacji multimedialnej na sam ekran w konsoli środkowej, a resztą radia gdzieś cholera wie. Dużo sobie za to liczą, a często lepiej wziąc stację za kilka tysi i może ona dać dużo więcej, no ale nie będzie się jej dało zamontować bo producent robi takie i inne kombinacje. Edytowane 14 Maja 2018 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.