Przemovsky Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Jak w tytule... spotkał się ktoś z Was z klekotaniem kierownicy? Czy to na wyłączonym czy włączonym silniku, przy lekkich ruchach kierownicą słychać klekotanie, i teraz pytanie.. luzy na wielowypuście, na krzyżaku czy maglownica? Strasznie mnie to irytuje. Dodam że przy około 100km/h do 140km/h kierownica wpada w wibracje. I jeszcze jedna sprawa, mam zerwaną gume na sworzniu wahacza, podczas zjeżdżania z krawężnika słychać głuche puknięcie, diagnosta auto puścił na przeglądzie ale powiedział że dobrze by było wymienić, i pytanie, ile moge na tym przejechać, bo mam 500km do zrobienia, a brak czasu na wymiane :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 zrób film i wrzuć na youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 jak drga kiera to raczej końcówki drążków, same drążki lub tuleje górne zwrotnicy a na uszkodzony sworzeń to nikt nie odpowie konkretnie bo może wytrzymać 5 tyś. 500 lub 50 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 17 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2018 Jak juz puka to ryzukujesz swój żywot , wybór należy do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Takie puknięcie jak zjeżdżasz z chodnika to tuleja wahacza teraz już kupisz jedną sztukę za 80 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.