utras Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Cześć wszystkim. Czy wie ktoś jak uszczelnić ten wyciek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Po dogłębnym przyjrzeniu się, cieknie tak jakby z tej poduszki, ktora trzyma dyfer. Wszędzie dookoła sucho. Czy ta poduszka jest olejowa? Czy poprostu wypłynęła z niej woda z radzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Cześć. Wycieki w tamtej okolicy to olej z tylnej przekładni. Proponuję najpierw sprawdzić poziom oleju w przekładni, odkręcając korek rewizyjny (górny). Prawidłowa ilość to poziom równy dolnej krawędzi. Jeśli jest za dużo, to nadmiar zleci. Sprawdź jakość oleju (może być w nim woda- " biała mazia"). Jeśli poziom jest ok. to wyciek może być spowodowany gotowaniem się oleju przy niepoprawnym sterowaniu sprzęgła przekładni lub zbyt "dziarską" jazdą. Niestety może to być też pęknięcie obudowy przekładni. Temat wymiany przerabiałem, bo zapomniałem, że Murano to "bulwarówka", a nie sprzęt do sprawdzania przyspieszeń, ścigając się z różnymi X5 itp. Pozdrawiam wkar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Dzięki wkar. Dobrze, ze jesteś na tym forum :-) Od kiedy pisałem ten post wycieku juz żadnego nie ma. Tuleje dokładnie wytarlem i jest sucha. Zgodnie z Twoją radą dzisiaj dla pewności zmienię olej i zobaczę co będzie się działo. Dziwi mnie, ze ten olej tak jakby wyplywal z pod gumy w tej tulei. Cała przekladnia sucha, nigdzie nie ma śladu oleju, tylko z tej tulei wtedy wypłynęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.