kubix71 Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Witam! Po zimie zaczęły się problemy z odpalaniem.Rozrusznik strasznie słabo kręcił i przy tym był taki charakterystyczny jakby świst , niekiedy spadały obroty i bez dodania gazu auto gasło.Na "oko" diagnoza rozrusznik.Umówiłem się do mechanika który miał to zrobić.Po 2 dniach dzwoni ,że oddaje auto.Szczotki tuleje itp. wymienione ale bendiks niby był ok.Powiedział ,że zawiózł to do znajomego elektromechanika który to zrobił i kosz naprawy to uwaga 250zł!!! Auto odpala ok tylko jest charakterystyczny jakby metalowy dzwięk który trwa sekundę i znika.Powiedział ,że to przez wytartą zębatkę koła zamachowego (jak wymontowywał rozrusznik niby widział).Powiedział żebym jezdził dalej i obserwował co się będzie działo. Wielu znajomych mówi mi ,że dalej bendiks jest do wymiany a koleś chcę mnie na kasę naciągnąć z kołem zamachowym.Nie mam żadnej pewności co było wymienione w rozruszniku i czy w ogóle coś było.... Nissan almera 1.5 90 km benzyna 2001r. Oprócz odpalanie żadnych innych cech zużycia koła zamachowego nie zauważyłem. Proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix71 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Edit/ ślizg przy odpalaniu (pisk) co do tego ma koło zamachowe? Odpala od kopa ale jest pisk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Bendiks nie odbija i tyle Obraca się razem z silnikiem zanim wróci na swoje miejsce. Grozi to np. rozwaleniem rozrusznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix71 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Czyli zostałem wyje.... Na 250 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Całkiem możliwe To tyle co można wywnioskować z Twojego opisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix71 Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Z innej beczki.Jak się już coś sypie to wszystko na raz... Zatrzymując się dziś na parkingu po jezdzie zauważyłem ,że z pozycji 1 i 2 biegu gałka skrzyni biegów (lewarek) nie wraca na swoje miejsce na luz.Chodzi opornie i słychać przy tym jakby coś pod maską się przesuwało.Co to takiego jakaś sprężyna? Macie pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Prawdopodobnie pęknięta lub wyczepiona sprężyna w lewarku zmiany biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix71 Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 A normalne przy uszkodzonej sprężynie jest dźwięk taki tarcia coś takiego jak przesuwam na luzie w prawo i lewo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.