Jabol Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Wiem, ze temat walkowany ale... Pacjent T31 2.0 dci 150KM z 2009 z przebiegiem 330000km. Przy 3000rpm auto traci moc, czasem nawet przy 2200rpm. Zero bledow, nowy filtr paliwa, live data ok. Wedlug diagnostyki wszystko w najlepszym porzadku. Nie kopci. Moj mechanik stwierdzil ze wina zapchanego dpf. Niestety mowi ze bedzie pewny na 100% po demontazu ukladu wydechowego. Co Wy o tym sadzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waleszczak Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Spróbuj czy pomoże wyjęcie lub wymiana na nowy filtra powietrza,jeżeli tak, to powinna pomóc wymiana czujnika przy turbo 8200443536 lub 8200641554 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Filtry wszystkie wymienione. Sprawdzę te czujniki również Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Dpf wywalony i.... Zero różnicy. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Wtryski i pompa wyjęte i wysłane do sprawdzenia. Wszystko ok.Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzMX Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 sprawdź czy nie masz zaolejonego intercoolera, lub brudnego z zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Sprawdzałeś turbinę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Turbina sprawdzona. Intercooler smucha jak wsciekly. Ciagle mnie gnębi ten wentylator ciągle działający na zimnym.Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qzynka Edyta Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Jak skończył się temat? X żyje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stabilo Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 właśnie dzisiaj przydarzyło mi się to samo - znalazłeś już przyczynę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stabilo Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 jak na razie, wystarczyło płukanie przepływomierza w benzynie ekstrakcyjnej i przedmuchanko kompresorem - zobaczymy co będzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Godzinę temu, stabilo napisał: jak na razie, wystarczyło płukanie przepływomierza w benzynie ekstrakcyjnej i przedmuchanko kompresorem - zobaczymy co będzie dalej Jak zawsze bede powtarzał to samo-podłaczyć pod komputer u kogos kto ma pojęcie w interpretacji tego co pokaze się. Przyczyn utraty mocy moze byc bardzo wiele a takie działania jak w postach wyżej proponowane to po prostu błądzenie po omacku(jak w ASO-po kolei ,az sie trafi) U mnie pare miesiecy temu padl czujnik cisnienia spalin i objawy były niemal identyczne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stabilo Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 kolega w pierwszym poście napisał że diagnostyka niczego nie wykazała - wiec rada trochę jak kulą w płot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 podłaczyć pod komputer u kogos kto ma pojęcie w interpretacji tego co pokaze się. Teraz, stabilo napisał: kolega w pierwszym poście napisał że diagnostyka niczego nie wykazała - wiec rada trochę jak kulą w płot Czytaj Kolego ze zrozumieniem. Napisałem tak:" podłaczyć pod komputer u kogos kto ma pojęcie w interpretacji tego co pokaze się. " Komputer moze błedow jako takich nie wykazac ale doswiadczony fachowiec z dobrym oprogramowaniem po odczycie róznych parametrów moze prawidłowo zdiagnozowac przyczyne utraty mocy-nawet jak sie nie bedzie palił Check Engine .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stabilo Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 "doświadczony fachowiec z dobrym oprogramowaniem" - nie zawsze się ma dostęp do takich , zresztą większość mechaników uważa się za doświadczonych fachowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Teraz, stabilo napisał: "doświadczony fachowiec z dobrym oprogramowaniem" - nie zawsze się ma dostęp do takich , zresztą większość mechaników uważa się za doświadczonych fachowców. Własnie!! Tu w pełni zgadzam się z Tobą. Dodam ,ze mieszkam w mieście ,które ma ponad 100 tys.mieszkańców z duza iloscia niby renomowanych warsztatów ale kiedy podobny problem mam to jezdżę na diagnostyke komputerowa ponad 130 km w jedna strone.Zawsze diagnoze otrzymuje prawidłową . Żeby było smieszniej to wychodzi mi to nawet taniej niż jeżdzenie po moim miescie od jednego"fachofca" do drugiego i zostawianie za kazdym razem min.50 zł a problem i tak dalej bywa najczesciej nie rozwiazany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qzynka Edyta Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 W dniu 18.11.2018 o 14:35, piotrek3 napisał: jezdżę na diagnostyke komputerowa ponad 130 km w jedna strone.Zawsze diagnoze otrzymuje prawidłową . Piotrek3, już kiedyś wstawiałeś tutaj na forum namiar na chip-tunera z Poznania i robiłem u niego swoje auta - w tym samym miejscu robisz diagnozę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 (edytowane) Godzinę temu, Qzynka Edyta napisał: Piotrek3, już kiedyś wstawiałeś tutaj na forum namiar na chip-tunera z Poznania i robiłem u niego swoje auta - w tym samym miejscu robisz diagnozę? Tak. Ostatnio wyskakiwał mi Check engine -uszkodzona sonda lambda. W dwóch miejscach u siebie u polecanych "fachowców"(2x 50 zł)taki byl wynik diagnostyki komputerowej. Przez tel.powiedziałem oraz mailem wyslałem wyniki diagnostyki do tego gościa i juz po tym on podejrzewal ,ze problem lezy prawdopodobnie gdzie indziej. Pojechałem do niego i okazało się ,ze miał racje.Sonda była w porzadku ,problem był w sterowniku silnika.. Gdybym z tym pojechał do ASO to mocno miałbym zdrenowana kieszeń.Na 100% wymienili by sonde ,sterownik i coś jeszcze zapewne. Ten spec niczego nie wymienił,jedynie wyjał sterownik i cos w nim pogrzebał a nastepnie z powrotem zalozył.\ Edytowane 25 Listopada 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mereth92 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Pewnie usunął ci błąd z tabeli DTC to już kontrolka się nie zapala. Ot taka niby naprawa a tak naprawdę nie zrobienie niczego po za usunięciem wykrywania usterki. Chociaż mogę się mylić... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Mereth92 napisał: Pewnie usunął ci błąd z tabeli DTC to już kontrolka się nie zapala. Ot taka niby naprawa a tak naprawdę nie zrobienie niczego po za usunięciem wykrywania usterki. Chociaż mogę się mylić... Takie właśnie działają"fachofcy" Czytaj uważnie,napisałem,przecież ze problem był ze sterownikiem silnika. Edytowane 30 Listopada 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mereth92 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 Ty również czytaj uważnie. Napisałem ci na czym polegała ta "naprawa" sterownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) Ja akurat napisałem o naprawie sterownika a nie jakiś druciarskich metodach maskowania jego usterki. Napisałem to bardzo wyraźnie. P.S. Sterownik został wyjęty z auta ,rozpołowiony i podłączony pod komputer-tak wlasnie wyglada naprawa abyś Kolego wiedział . Przy tunningu mojego silnika równiez sterownik byl wyjety z silnika i obudowy hermetycznej.. Edytowane 23 Grudnia 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 1 godzinę temu, piotrek3 napisał: Przy tunningu mojego silnika równiez sterownik byl wyjety z silnika i obudowy hermetycznej.. @piotrek3 przez ciekawosc zapytam dlaczego byl wyjmowany przy tuningu? procedura nie przewiduje zaprogramowania zamontowanego w aucie? a ta naprawa to bylo cos jak programowanie pamieci EPROM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, borge napisał: @piotrek3 przez ciekawosc zapytam dlaczego byl wyjmowany przy tuningu? procedura nie przewiduje zaprogramowania zamontowanego w aucie? a ta naprawa to bylo cos jak programowanie pamieci EPROM? Nie potrafię Ci j odpowiedziec dlaczego przy tunningu tuner wyjmowal i rozbieral sterownik.Nie pytałem o to. Dodam tylko ,ze jak tunningowałem Audi A6C6 3.0tdi czy wczesniej 1,9tdi VW (dwa auta) ,zawsze sterownik byl wyjmowany i rozbierany.Każde auto było robione u kogo innego.. Tyle co wiem to sa rózne szkoły i metody tunningu i nie znam sie na tyle aby okreslic ,ktora lepsza czy skuteczniejsza.ja zawsze bylem zadowolony i nie było problemów z uzytkowaniem po tunningu. P.S. Kiedy zapaliło mi check engine i polecani"fachowcy"stwierdzili uszkodzenie sondy lamba ,gość do której mam prawie 140 km ,nawet nie podłaczał sie pod auto komputerem ,tylko od razu wyjął sterownik z auta ,potem rozkleił obudowę(jest sklejona na silikon)i sterownik wzial na warsztat i w nim cos robił ok.20 min.Potem włozyl w obudowe ,skleił i zamontował w aucie.Było to ok.4 lata temu i do dzis jest spokoj.. Edytowane 23 Grudnia 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzypo Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Witam ostatnio na autostradzie jak rozpedzilem auto do 180 z deskami i nartami na dachu to nagle stracilem moc. Auto nie miało siły podjechać pod góre. Max rozpedzało się do 90 na godzine z góry. Po wyłączeniu silnika i właczeniu ponownie wszystko wruciło do normy. Macie pomysł co sie mogło wydarzyć? Żadna kontorlka sie nie zapaliła. Teraz jak odpalam rano to auto jest mega zamulone i do przodu nie chce jechać. Dopiero jak sie troche rozgrzeje i przełamie początkowy opór to jedzie normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.