DamianT Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 czesc, dlaczego mi sie poci w tych miejscach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 bo turbina powoli dogorywa????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Przyjacielu turbina rzyga olejem. I to poważnie na już do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 czy to jest jedyna możliwość w tym samochodzie? nie ma tam odmy czy jakiegoś odpowietrzenia skrzyni korbowej? to zapocenie zdarza sie przy dlugich trasach np 300-1000km. przy codziennej miejskiej jezdzie nie wystepuje takie pocenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 ok, widzę ze tam nie ma odmy. jest po prostu wyrzut do węża ssącego. ale to nie tłumaczy oczywiście oleju w węża do intercollera. zatem wychodzi na turbinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 U mnie było podobnie jak wałek umierał. Obecnie mam sucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 a miales jeszcze jakies objawy? typu świszczenie, ubytek oleju czy niebieski dym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Za bardzo gwizdała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 hmm, u mnie cisza jest. zastanwaiem sie czy to nie przez ilosc oleju, bo jest lekko ponad max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Gwarantuję ci że posypał się uszczelniacz wałka turbiny. Zdemontuj aluminiowe kolanko z wyjścia turbiny i sprawdź czy wałek ma luz. Nie powinien mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 ok, w weekend lookne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 u mnie jest podobnie, oleju jest nieco ponad miarę, wąż się pocił ale go bardziej ścisnąłem na opaskach, obecnie nieco wilgotnawo na wyjściu z chłodnicy. Jeźdźę już tak ponad 12000... oleju nie ubywa, nie dymi i nie gwiżdże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 24 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 no ja juz jezdze rok tak i nie wiem czy sie tym przejmowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Fabryczne łożyska wałka turbiny to jedno wielkie nieporozumienie. Jak je zobaczyłem to zastanawiałem się dlaczego Garret robi taki syf. Najpierw turbina będzie ładować olejem do dolotu. Później jak luz na wałku zrobi się za duży to w końcu ułamią się łopatki a wtedy przez intercooler do dolotu aż w komorze spalania wywalą tłok bokiem z bloku i cały silnik na złom. Może być co najwyżej zaolejone ale nie tak mokre jak na zdjęciu. Zresztą olej tam to jeszcze nic. on płynie spodem węża i pomiędzy opaską a intercoolerem i zbiera się w kosmicznej ilości w rynience pod intercoolerem po prawej stronie. Jak czyściłem cały dolot z oleju oraz intercooler (z którego notabene 200ml oleju wypłynęło) to najpierw myślałem że coś tam wylałem przez przypadek. Ludzie ogarnijcie się, wszystko jest spoko dopóki łopatki się nie urwą a tego nie da się przewidzieć. Na zdjęciu typowy efekt padającego uszczelnienia turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 ok, masz racje musze to ogarnac tylko czeka mnie jeszcze jedna trasa 1500km, mam nadzieje ze sie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 chyba się zdecyduje na zakup nowej turbiny, znalazłem taka: http://www.prsserwis.pl/turbosprezarka-turbina-3-szpilki-uszczelka-gratis-Navara-D40-25dCI-YD25.html co sadzicie? regeneracja by wyszla pewnie ze 800zl, a nie zawsze efekt jest zadowalający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 A skąd wiesz czy ona nie była regenerowana?? 1650zł za nową sprężarkę to trochę mało jak za nówkę i za dużo jak za regenerowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 na allegro pisza cos takiego: Witamy serdecznie na aukcji firmy PRS serwis NOWA TURBOSPRĘŻARKA 2005r. - 2010r. COMMON RAIL DIESEL YD25 CENA: 1650zł/szt. CENA BRUTTO !USZCZELKA GRATISPRZEKŁADKA GRATIS!!! Występuje w następujących modelach: NISSAN NAVARA D40 2,5 DCI NISSAN PATHFINDER R51 2,5 DCI PRODUKT FABRYCZNIE NOWY - NIE REGENEROWANY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Faktycznie, u mnie aż tak mokro nie jest...delikatny film na rurz był a z chłodnicy praktycznie nic nie wylałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 W dniu 24.05.2018 o 22:21, sq9mcs napisał: Fabryczne łożyska wałka turbiny to jedno wielkie nieporozumienie. Jak je zobaczyłem to zastanawiałem się dlaczego Garret robi taki syf. Michał orientowałeś się czy jest możliwość modyfikacji tego łożyskowania np. przy regeneracji? Co do luzów, to wg mnie minimalne są akceptowalne. Problem zaczyna się wówczas kiedy łopatki zaczynają ocierać o muszlę turbinki - zaczyna się gwizdanie, a może się skończyć tak jak pisałeś. Generalnie jeżeli pojawiają się kłopoty z turbo wskazane jest sprawdzić ciśnienie oleju - jak będzie cienko, to nawet jak wsadzimy nową nie pociągnie za długo .... U mnie też trochę przypaca (uszczelnienia zaczynają klękać), zdarzyło się też że turbo "znikło" jak go przeganiałem ponad 160 km/h, później sczytałem błąd P0234 (przeładowanie) - przypuszczam że łopatki się przywieszają - poprzedni właściciel zapewne nie dawał mu się wykazać w takim zakresie prędkości, ja też rzadko mam okazję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 W dniu 25.05.2018 o 08:25, DamianT napisał: chyba się zdecyduje na zakup nowej turbiny, znalazłem taka: http://www.prsserwis.pl/turbosprezarka-turbina-3-szpilki-uszczelka-gratis-Navara-D40-25dCI-YD25.html co sadzicie? regeneracja by wyszla pewnie ze 800zl, a nie zawsze efekt jest zadowalający. Na muszlach jest ich logo. Znaleźli producenta (niewykluczone że w CRL), nie płacisz też za logo garrett, stąd tańsze. Pozostaje kwestia tego jak producent jest opłacany i czego się od niego wymaga - to przekłada się na jakość wyrobu. Jeżeli się zdecydujesz dawaj znać jak się sprawuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Łożyska które dostałem do swojej przy regeneracji są już kryte. Osobiście nie ufałbym takim wynalazkom. Ich wzmacniane rozrządy okazały się być produkowane w ChRL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Mogę się założyć o dużą flaszkę, że znam pochodzenie tych turbin: https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20180601114349&SearchText=yd25+turbo Tam jest masa części do YD25 i nawet te same, które mają kitajce są dostępne w prsservis.pl - włącznie z uszczelkami gratis. Średnio po 300$ więc coś koło 1200 zł w PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.