hpo3 Opublikowano 26 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2018 Witamm wczoraj podczas jazdy do pracy cos zaczeło mi przycinać powyzej 2000 tys obrotow. Tak jakby turbo sie nie załączało. Jednak raz idzie normalnie ran załczyczy i nagle gwałtowny spadek mocy. Myslalem o pompie paliwa lub syfie w baku. Jednak dowiedzialem sie że w baku znajduje się sam pływak wyjalem go poczyscilem i teraz auto nie odpada. Zaznacze jeszcze ze podczas prób w garażu po przegazowaniu go powyzej 4 tys. Silnik gasł. Co sprawdzic w pierwszej kolejności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 27 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2018 Przedmuchaj wężyk przelewowy do baku , może być zatkany i robi się podciśnienie w baku ( to jedna z możliwości ) . Przyczyną gasniecia jest brak paliwa w szynie CR . Podłączyć pod komputer i sprawdzić ciśnienie i podawanie paliwa - to podstawowa rzecz jaką trzeba zrobic . Spadek ciśnienia paliwa świadczy o zużyciu pompy paliwa - to tez jedna z opcji . Filtr paliwa tez warto oglądnąć , pewnie będzie czarny jak diabeł nocą . Miałem takie objawy i tysiące kombinacji a pomogła wymiana pompy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.