Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Infiniti G37x - autolink odb - kasowanie stałych błędów


G37x
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  mam mały problem ze swoim autem. Odb pokazuje kilka stałych błędów. 

Mam jakiś tam tester Autolink i po zakupie autka chciałem skasować stałe błędy, ale nie ma takiej możliwość. Chce parę rzeczy pozmieniać i sprawdzić czy wywali błędy ponownie. Jakieś sugestie jak to zrobić ? Czy jest ktoś kto jest w temacie tych silników :-)? Z góry dzięki 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

rozwiązaniem Twojego problemu może być krótka procedura resetowania ecu

 

https://www.youtube.com/watch?v=95WszTnphPI

 

polecam robić w synchronizacji z filmikiem wtedy w końcu się udaje : )

Edytowane przez Cytrus
uboga treść
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Cytrus napisał:

Cześć!

rozwiązaniem Twojego problemu może być krótka procedura resetowania ecu

 

https://www.youtube.com/watch?v=95WszTnphPI

 

polecam robić w synchronizacji z filmikiem wtedy w końcu się udaje : )

Cześć, dzięki za odpowiedz. Mam błędy P0011 czyli  coś z lewym fazatorem według odczytu błędy bo serwisowka poleca sprawdzić POS, czujniki wałków etc.

rownolegle pojawia się tez błąd P0300 czyli wypadanie zaplonu

objawy są takie, że przy wolnych obrotach przy dodaniu lekko gazu i zejście na wolne obroty przechodzi tak ze prawie gaśnie poniżej 500 na ułamek sekundy(tylko na rozgrzanym silniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe ze ten reset Ci pomoże, często leczy jakieś dziwne dolegliwości, czy świeci się kontrolka service engine soon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, robię wszystko niby idealnie a błędy stałe siedza nadal

 

p.s. service się nie pali, ale na testerze stałe błędy siedzą

Edytowane przez G37x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale miga Ci kontrolka service engine soon jak robisz tą procedurę? 

 

jest jeszcze druga metoda a dokładniej ściągasz kleme z "-" tylko i pompujesz pedałem hamulca żeby z obiegu prąd zszedł możesz dla pewności poczekać 30 min o na pewno wykasuje Twoje błędy.

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpinasz tylko "-" pamiętaj no i musisz ponaciskać ten hamulec taka jest procedura potem czekasz te 30 min czy tam godzinę i ECU jest wykasowane z błędów, jednak jeśli nadal wyskakują te błędy to znaczy ze coś musi nie grać... jest o tyle dobrze że to g35 2013 więc możesz nawet wpinką na obd wifi coś z tym pomyśleć : )

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dziękuję. Mimo błędu P0011 i tak stawiam na przepływkę bo jak odpalam auto i chodzi na dużej ilości powietrza i paliwa to jest ok, ale to tylko moje domysły :)

 

Ty masz u siebie vr35de czy hr?

Czy wiesz może jakie u Cbie są wartości na MAF na wolnych po rozgrzaniu g/s?  U mnie jest to 2,16 na jednym o ok 2,25 g/s na drugim

Edytowane przez G37x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...