Kicker Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Witam, Niedawno nabyłem nissana x trail t30 z 2006 roku. Auto samo w sobie fajne i przyjemne.. Problem powstał ostatnio gdy chciałem rozwiązać problem z notorycznie włączającym się dopalaniem filtra DPF. Okazało się, że ktoś, gdzieś, kiedyś ten filtr usunął. No i to nie było to problemem gdyby nie fakt, że po usunięciu fizycznym ktoś też pogrzebał przy sofcie auta i zamiast dołożyć emulator to próbował coś na siłę w ECM zmieniać. Efekt jest taki, że aby coś kolwiek z tym zrobić to by trzeba przywrócić soft... i tu pojawia się problem bo gdzie nie byłem (w tym ASO) każdy rozkłada ręce i stwierdza, że nie ma opcji... proponują nowy ECM.. koszt równy wartości auta.. tak więc mało opłacalne... może ktoś z Was ma jakiś pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gryzon Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Mi za przekaźnik krzyknęli 250PLN...kupiłem cała skrzynkę za 40pln. Bsi/ecm chodzą po 300-400pln. Może warto poszukać w okolicy,podjechać podpiąć... Tak kupiłem włącznik świateł. Na miejscu sprawdziłem czy zadziała. Zdaje sobie sprawę że ECU to nie psztyczek do świateł ale zawsze to 300pln a nie kilka tysięcy.Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kicker Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Też o tym myślałem ale z tego co rozmawiałem to problem będzie z pozostałymi elementami - np. immobilizer, trzeba będzie go przeprogramować co ponownie rodzi problem... podobno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Albo kupisz komplet czyli komp, immo, radio i chyba zegary i przekładasz albo kupisz sam komp i programujesz albo kupisz/pożyczysz kompa i po prostu zgrasz z niego ustawienia do swojego ( u fachowca jakiegoś oczywiście) A skąd masz informacje ,że ktoś przy nim grzebał już ? Dedukujesz , ktoś to sprawdził ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kicker Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Tak, elektronik już podłączał go pod kompa i problem leży w tym, że nie może nic zmienić. Wszystkie parametry są ustawione na sztywno niezależnie od tego jakie sygnały dostaje. Od tego zaczęły się problemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jest jeszcze taka możliwość, że to ten elektronik nie daje rady z programowaniem tego ECU. Może warto jego wypowiedzi potwierdzić w innym źródle. Jeśli już pójdziesz ścieżką wymiany i w głównej mierze zależy Ci na pozbyciu się problemu DPF'a, to poszukaj ECU z takiego X'a który już fabrycznie nie miał montowanego filtra. Nie będziesz się musiał potem ponownie bawić w jego wyłączanie w sofcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Nom ale jak przedobry i kupi komputer z auta przed 2006 rokiem to może się pojawić problem nie działającego tempomatu ,który do 2005 był opcją nie uaktywnioną w ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.