grzesiek_1986 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Witam, wymieniłem dziś łożysko tylnego koła. Robiłem też przy hamulcach bo były zapieczone. Pojechałem na próbę i po przejechaniu ok 5 km odczulem jakby łożysko zaczynało znowu halasowac. Wychodzę z auta dotykam koła a ono gorące az śmierdzi. Czy po przejechaniu zaledwie 5 km z zapieczonym kolem mogłem uszkodzić nowe lozysko? dodam ze hamulce az tak bardzo nie trzymaja bo na prostym parkingu z kostki jestem w stanie bez wysiłku przepchac auto ale samo sie nie toczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 raczej nie uszkodziłeś łożyska od hamulców ale czy je dobrze założyłeś? Nie ma prawa się toczyć. Chyba, że na ręcznym ale też mało prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Robil to na prasie gosc ktory prowadzi warsztat i robił to nie jeden raz. Na początku jazdy próbnej byla cisza po jakims czasie jakby glosniej. Podjezdzam pod blok kolo gorace ze nie da sie dotknąć. Jutro rozbieram jeszcze raz hamulce. Na pewno trzyma bo stalem obok kolegi na lekko pochylonym parkingu na luzie on sie toczyl a ja stałem. Mam nadzieje ze przez te pare km nie wystąpiło smaru w łożysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 koło gorące to zapieczone tłoczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 No tak albo tloczek albo reczny. Ale chodzi mi o to czy przez te pare km mogłem uszkodzic nowe lozysko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Moim zdaniem mogłeś doprowadzić do przegrzania smarowania w łożysku i tym samym wycieku smaru, ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Bez przesady, koła się mocno grzeją przy zwykłym hamowaniu a smary obecnie używane nie topnieją jak smalec od temperatury. Nawet zwykły smar ŁT włożony do ognia nie roztopi się i nie spłynie. Raczej nic łożysku nie powinno być. Rób hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Na podnośniku wszystko ładnie chodzi pojade kawalek pare razy depne i gdzies blokuje nie tak bardzo ale blokuje. Regenerował ktoś zaciski tylne? Mialem kupić nowe jakieś NTY ale ponoć to szmelc i zamówiłem zestaw naprawczy z nowym tłoczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Rozbierz i zobaczysz co przyciemniało od temperatury. Wg mnie to raczej wina tłoczków, bo ręczny i tak za słaby by blokować. I pamiętaj by wszystko było dobrze odpowietrzone, bo z "bomblem" w cylinderku tłok się nie cofnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emas Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Kolego kupuj NTY ja zamontowałem jarzma i zaciski od NTY 1,5 roku temu wszystko działa nic się nie grzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Problem rozwiązany, poszły zestawy naprawcze wraz z nowymi tłoczkami, nowe tarcze i klocki. Szczęki od recznego zostały bo są w bardzo dobrym stanie. A propo recznego macie jakiś sposób zeby go dobrze wyrogolowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) Jest regulacja w bębnie i w dźwigni hamulca ręcznego: Edytowane 12 Lipca 2018 przez Thunder Błąd w linku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 A powiedz mi prowadnica z gumką ma byc na dole czy na gorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.