darek21 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 W moim przypadku padl silnik brak cisnienia na cylindrach cisnienie powinno wynosic od 2500 do 3500 .Podobno silniki od roku 2005 do 2010 kak maja glowice sa ze zlych stopow pozdrawjam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Ale że jak? głowica pękła czy pierścienie puściły? KrisT -> DU Tico :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek21 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 albo zawory albo pierscienie jeszcze nie rozebralem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Miesiąc mija... samochód dalej stoi. Fachowcy. Turbina cała, sprawna była zawalona sadzą. Katalizator zawalony tak samo. Po przywróceniu do stanu używalności i zamontowaniu auta nadal kopci jak komin batorego. Reasumując: Wtryski całe, przepływka ok, turbina i katalizator odetkany, egr zaślepiony od wieków, sterowanie sprężarką OK. Osobiście wygląda mi to na jakiś czujnik rozrządu, który przesyła głupoty do kompa ale komp twierdzi ze wszystko jest ok. Błędów zero. Albo uwalone coś w kompie.. na forum nie widziałem aby ktoś opisywał taki przypadek. Nie mam już pomysłów. Odechciewa mi się patrzeć na ten samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 a dane z przepływki sa OK? czasem niby jest dobra tylko odczyty są fikcyjnie wysokie przez co wtryskiwacze leją ropą jak w batorym... biały dym -świadczy o dostawaniu się cieczy chłodzącej do silnika/wydechu. niebieski- spalanie oleju i tu mam małe ale.... (tydzień temu padła mi turbina w passacie- olej walił do dolotu i wydechu- dym gęsty biały....bez wyraznego zapachu palonego oleju!!!) czarny/ szary dym-, sadza, nadmiar paliwa- przedawkowanie, lejace wtryski. szary dym może tez byc spowodowany niewłaściwym kątem zapłonu/ wtrysku ropy, czarny nieszczelnością w układzie dolotowym (gdzieś za turbiną) Olej CI ubywa? Nie rozumię tych mechaniorów podpinając kompa można zrobić logi statyczne i dynamiczne, każde odchyły od wartości prawidłowych widać! czy to ilość zasysanego powietrza, cisnienie w kolektorze, na pompie, dawki paliwa , kąt wyprzedzenia wtrysku itp! i te wszystkie wartości jeśli się zgadzają to wtedy można powiedzieć iz elektrycznie wszystko jest OK. i tak powinna przebiegać diagnostyka silnkia diesla bo same odczyty błędów zapisanych w ECU to robota dla laika aby wiedzieć co się zes*ało jak juz auto nie chce jechać. Zrób pomiar ciśnienia kompresji, aby wykluczyć mechaniczne uszkodzenie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Przepływka podmieniana była z Nawary D40, w której wszystko było OK. Dym jest czarny jak smok. Za dużo paliwa, za mało powietrza. Sprężarka nie ładuje ale to nie jej wina... tak jakby nie w tym momencie następowało spalanie z czego nie uwalnia się tyle gazów by ją popchnąć do życia. Wtryski w normie - wyciągane były i sprawdzane. Poza tym to się stało nagle - na trasie. Samochód jechał, nagle po odjęciu tempomatu przestał jechać. Nic nie strzeliło, nic się nie wydarzyło. Po odjęciu gazu z tempomatu, gaz na pedal i czarny dym. Wtryski chyba nie padają wszystkie na raz? Błędów w ecu nie ma żadnych. Nic nie jest przypchane... HGW czego się przyczepić. ciśnienia nie robiłem ale silnik pali od strzału. Głowica była wymieniana na nową jakieś 50tkm temu. Nie jestem czubem, jeżdżę normalnie.. oleju silnik nie bierze. płynu nie ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka_sz Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Auto odebrane.... rzekomo przepustnica się zacinała (ta za zaworem EGR) przymocowana do kolektora ssącego oraz fachowcy podmienili zawór sterowania turbiną i auto odżyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.