Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Bład P0340 nissan n16 1.8


Gość kristian20005

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kristian20005

Witam mam problem z nissanem almera 2001r po jakims czasie od zakupu wyskoczyl check. Po podlaczeniu wyswietla blad p0340 (odwod czujnika a cmp 1 rzad cylindrów lud czujnik pojedynczy). Problem polega tez na tym ze gdy pierwszy raz go odpale po jakims czasie silnik zapali i po chwili gasnie lub zgasnie po dodaniu gazu. Musze zamknac go pilotem odczekac ok 5 sek owtorzyc i dopiero wtedy odpali. Czasami zeby nie gasł ponownie czynnosc musze powtórzyć 2-3 razy. 

 

Blad kasowalem powraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DTC P0340 to usterka czujnika położenia wałka rozrządu .

Sprawdzić najpierw stan akumulatora , potem połączenie i wymienić czujnik jeśli reszta jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kristian20005
W dniu 21.06.2018 o 09:38, OsobaNN napisał:

DTC P0340 to usterka czujnika położenia wałka rozrządu .

Sprawdzić najpierw stan akumulatora , potem połączenie i wymienić czujnik jeśli reszta jest ok.

Hej. Akumulator jest ok. Do kostki czujnika prad dochodzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić też można czujnik położenia wału korbowego, jak jeden wysiada to drugi przejmuje jego funkcje pośrednio. Mało prawdopodobne ,ale sprawdzić można dla pewności. Tutaj może być inna przyczyna , gdzie sama interpretacja błedu wymaga więcej wiedzy, przepływomierz może powodować problemy z gaśnięciem przy podniesieniu obrotów i bład od czujnika wałka wchodzi. System w tym modelu jest bardzo prymitywny i nie zawsze pokaże co boli Almerke. Miałem już takie przypadki w innych modelach , ale tu może być to samo. Czyszczenie wystarczało i nowy filtr jeśli jest słaby. 

Z ciekawości, DTC zczytane były z Consulta czy jakieś innego urządzenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kristian20005
7 godzin temu, OsobaNN napisał:

Sprawdzić też można czujnik położenia wału korbowego, jak jeden wysiada to drugi przejmuje jego funkcje pośrednio. Mało prawdopodobne ,ale sprawdzić można dla pewności. Tutaj może być inna przyczyna , gdzie sama interpretacja błedu wymaga więcej wiedzy, przepływomierz może powodować problemy z gaśnięciem przy podniesieniu obrotów i bład od czujnika wałka wchodzi. System w tym modelu jest bardzo prymitywny i nie zawsze pokaże co boli Almerke. Miałem już takie przypadki w innych modelach , ale tu może być to samo. Czyszczenie wystarczało i nowy filtr jeśli jest słaby. 

Z ciekawości, DTC zczytane były z Consulta czy jakieś innego urządzenia ?

Czyjnik walu korbowego podnienilem na inny używany a ten korbowy wsadzilem do walkow rozrzadu nic to nie dalo. Mam malo profesjonalny skaner. Zalacze zdjecie

 

Skaner Foxwell automaster pro nt414

20180404_222452.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...