dziad_jihad Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Witam, W nowej Almerze będę musiał chyba wymienić rozdzielacz zapłonu. Objawy to utrata mocy, charakterystyczne zrywy bądź zamulenia w trakcie przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa. Świece nowe, akumulator nowy, check engine się nie świeci, spaliny pachną zdrowo, więc jeżeli to zapłon, to ten element chyba tylko do wymiany został. Z poprzedniej posiadam prawie nowy rozdzielacz zapłonu. Nie jest on jednak identyczny z tym, który jest zamontowany. Wyciągnięty z poprzedniej (ten z niebieskimi kablami) posiada dwa wejścia (na zdjęciach zaznaczyłem je na czerwono i zielono), ten już założony, który chce wymienić ma jedno. Nie mam pojęcia jak to wszystko było pomontowane w poprzedniej, wtedy wymianą sam się nie interesowałem. Czy wersje przed liftem, a po lifcie się różniły? Dane starej, z której mam rozdzielacz: N15, 1997, 1.4 87KM, hatchback Dane nowej, do której chce go przełożyć: N15, 1998 (po lifcie), 1.4 75KM hatchback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.