green1985 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 (edytowane) Cześć, od kilku tygodni auto mi ściąga w prawo, wystąpiło to "samo z siebie", nie po żadnym uderzeniu itp. W tym roku wleciało parę rzeczy do auta, ale ściąganie nie wystąpiło zaraz po montażu żadnej z nich: - dystanse do kół - sprężyny Tein S-tech - felgi JR, nowe opony letnie Co próbowałem: - przekładka kół lewe na prawe przód i tył, zmiana opon przednich na inne - ustawianie zbieżności w 3 różnych zakładach (każdy coś poprawiał po poprzednim) - dzisiaj wymienione tuleje przednich dolnych wahaczy (bananów) na czerwone Strongflex, oryginały były w złym stanie (podobno norma w 350Z), ale auto ściąga dalej tak samo Ma ktoś jakieś pomysły gdzie można jeszcze szukać przyczyn? Układ kierowniczy (stuków i luzów brak)? Ewentualnie może ktoś ma namiar na warsztat we Wrocławiu lub w okolicach, gdzie naprawdę wiedzą jak ustawić zbieżność w 350Z? Edytowane 22 Czerwca 2018 przez green1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikellino Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Miałem podobny problem.szukaj dalej w zbieżności. Musi być idealna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 może coś w układzie kierowniczym nie trzyma zerknij czy jest sucho no i czy jest cicho jak kręcisz kierownica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Właśnie niestety nie ma żadnych oczywistych objawów, żadnych wycieków, żadnych stuków. Znalazłem jeszcze stronę ustawianiezbieznosci.pl, mam do nich 30min, a przekonała mnie fotka na głównej stronie termin mam w poniedziałek popołudniem, dam znać czy fotka pokrywa się z rzeczywistością, bo jak na razie po 3 warsztatach i tak mam wątpliwości czy jest to dobrze ustawione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 26 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 kolejne ustawianie nic nie zmieniło, ale w tym warsztacie przynajmniej się dowiedziałem, że nie mogą ustawić kąta wyprzedzenia i kąta pochylenia sworznia zwrotnicy, bo urządzenia pomiarowe na przednich kołach się nie "widzą", auto jest za niskie. A obniżone raptem 2cm. Będę jeszcze szukał po okolicznych warsztatach, jakoś trudno mi uwierzyć, że we wszystkich autach na jeszcze niższych Pro-Kitach i gwintach nie da się ustawić kompleksowo geometrii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 14 godzin temu, green1985 napisał: kolejne ustawianie nic nie zmieniło, ale w tym warsztacie przynajmniej się dowiedziałem, że nie mogą ustawić kąta wyprzedzenia i kąta pochylenia sworznia zwrotnicy, bo urządzenia pomiarowe na przednich kołach się nie "widzą", auto jest za niskie. Jak mi się wydaje tych parametrów , NIE MOŻNA USTAWIĆ!!! NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI!! Ale głupoty Ci pie.... Masz niestarannie złożone zawieszenie podczas obniżenia samochodu, i coś puściło. Sprawdż , czy coś się nie poluzowało, i czy np. na jednym z kół nie stoi niżej z powodu. pęknięcia sprężyny itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 heh, no to nieźle... dzięki za info. teraz, po wydaniu ok. 500 zł na NIC muszę chwilę odpocząć, ale za jakiś czas wrócę do tematu, dam znać co wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikellino Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 O jak, rozwiązałeś problem? Jak jeździ się na Teinach w porównaniu ze standardem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Niestety nie, brak mi już pomysłów co może być powodem (w/g mechaników też wszystko ok), a że Zetą już nie jeżdżę zbytnio w trasy, to da się z tym żyć. A same Tein-y - robią to, co powinny według opisu producenta. Tzn. jest niżej, a w komforcie jazdy nie ma zupełnie żadnej różnicy, minimalnie zmniejszyły się przechyły w zakrętach. Także komfort pozostaje, ale też nie ma co liczyć na znaczną poprawę właściwości jezdnych. Niedawno wrzucałem ProKit do E39, które fabrycznie miało zawias M-Tech i tu różnica w prowadzeniu to przepaść, a utrata komfortu minimalna. Ja z ProKitem w Zetce miałbym też ten problem, że dosyć mocno bym szorował po progach zwalniających, już na Teinach wystarczy, że obok usiądzie pasażer i są lekkie przycierki osłoną zaraz za przednią osią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikellino Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Dzięki za odpowiedź. Właśnie zastanawiam się nad założeniem jakiś sprezyny. We wszystkich autach jakie jeździły że zmianami miałem prokity Eibacha. I tam różnica była większa lub mniejsza. Ale zawsze plus. A tu czytam po forach, że a to przyciera, a to nie ma różnicy w trakcji. I tak się zastanawiam co robić, bo o dystansach na bank auto chce troszkę obniżyć i utwardzić.Co do skręcenia, jak pisałem, t3z miałem taki problem. Nawet mierzylem punkty samochodu. Ale wyje... chińskie opony po poprzednim właścicielu i zająłem się szukaniem przyczyny. Dopiero za 3 razem chłopaki ustawily wszystko ok i jeździ jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 No gdyby nie ta moja mieścina z chamskimi progami (te wysokie z tworzywa) za każdym rogiem, to teraz zdecydowanie szedłbym w stronę Eibacha, 300 zł taniej niż Tein, a na pewno więcej poprawi w jeździe. Ze zbieżnością może jeszcze powalczę, ale dopiero co poszło mi trochę gotówki na tuleje wózka i dyfra, także za jakiś czas Swoją drogą, do jednego z warsztatów we Wrocławiu pojechałem, bo na zdjęciach na stronie mieli m.in. Zetkę podczas ustawiania zbieżności. Po przyjechaniu na miejsce przydzielono do auta świeżego imigrana z Ukrainy, któremu sam musiałem zwrócić uwagę, że miernik na koło oznaczony jako "front left" raczej nie powinien się znaleźć na tylnym prawym kole także misja jest z tą zbieżnością Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikellino Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Przyjedź do Gliwic. Mamy tu dobrych macherów, chyba 150pln płaciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 A możesz podać nazwę warsztatu? Najpóźniej w sierpniu i tak będę na koncercie Rammsteina u was, to może wtedy by się to udało połączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikellino Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Ponicki na ul. Chorzowskiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.