jarek walewski Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Witam Posiadam Primerę 1,8 z LPG. Ostatnio dzieją się dziwne rzeczy. Byłem na wycieczce po Europie i przed wyjazdem trochę auto podreperowałem. M.in. czyszczenie silnika krokowego,, przepustnicy, wymiana przepływki, filtrów w gazie (regulacja komputerowa) i pare innych rzeczy. Nissanek jeździł jak marzenie:) W połowie wyjazdu wolne obroty zaczęły wariować- zaczęło się wachlowanie od 1300-1700 i wyskoczył błąd 0505. Trochę dziwnie wyglądało 18letnie auto w takim stanie stojąc na światłach obok Porshe :) Po telefonie do przyjaciela (mechanika) uznaliśmy że to krokowy i trza go wymienić ale podróż kontynuować. Jadąc powoli lub zrzucając na luz słychać było metaliczne cykanie prawdopodobnie z prawej strony auta. Trochę to łączyłem z zawieszeniem. Po powrocie pojechałem do niego licząc że szybko się uporamy z problemem. Niestety po wymianie silnika krokowego jest trochę lepiej ale nadal obroty są wysokie (1200), wyskakuje błąd 505, słychać cykanie (obstawiam okolice paska klinowego), nie da się wejść w tryb nauki wolnych obrotów metodą kluczyk-gaz, przy wciskaniu gazu jest wyczuwalny opór na początku potem idzie płynnie, szarpie przy dodawaniu gazu... Po czytałem trochę wcześniej i uprzedzając: -przepustnica jest ok -przepływka jest ok -silnik krokowy raczej ok -przewody są szczelne -na LPG i PB jest tak samo -filtry są ok -raczej nie ma lewego powietrza Gdzie mogę szukać jeszcze? podejrzewam że yo cykanie jest dość złowrogie i pewnie się łączy w jakąś kosztowną całość problemu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.