PiotrM Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Wymieniony EGR na nowy (niby zaadoptowany - tak twierdzą w serwisie!), przewód turbo tak samo wymieniony, nowa pompa oleju i odma, nawet cholerna poduszka, turbina po regeneracji. Jest moc, jest wszystko ładnie, pięknie ... ALE po przekroczeniu około 160/170 km/h odłącza się jakby turbina - EGR wtedy ogranicza moc i zapala się nagle czerwony Check Engine, po resecie zapłonu w trakcie jazdy jest wszystko ok, ale gdy znowu zbliżam się do 160/170 km/h problem się powtarza....ratunku ! Edytowane 2 Lipca 2018 przez PiotrM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cedricco Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 A czujnik położenia wałka rozrządu nie szwankuje? Ja mam podobnie tylko nie przy 160-170 KM/h Proszę sprawdzić interfejsem OBD2 jakie są błędy silnika...Interfejs i smartfon w dłoń i sprawdzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrM Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 ok sprawdzę, dziękuję i napiszę jakie będą efekty, pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cedricco Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Nie chcę nic mówić ale jak to błąd P0340 to czujnik położenia wałka rozrządu może być a nie musi zależy co wskaże diagnoza. Pozdrawiam czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrM Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 (edytowane) ok, na razie czekam, kolejki do serwisu jak cholera Edytowane 16 Lipca 2018 przez PiotrM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrM Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 jest mały problem z zaadoptowaniem EGR ( nie był zaadoptowany ) nigdzie nie mają odpowiedniego programu ( śmiechu warte ), czujnik położenia wałka rozrządu jest ok ale PRAWDOPODOBNIE sewka zarządzająca współpracą EGR jest jakaś " mało świeża", o co chodzi ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrM Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Błąd ten to - P0243-EE ( zawór A elektromagnetyczny turbosprężarki wastegate - awaria obwodu ). Sugestie... ? Edytowane 16 Lipca 2018 przez PiotrM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrM Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Nadal dymi na czarno, nadal moc ograniczona tzn ... moc jest ale pojawia się dopiero później niż zwykle. Turbina działa ale uruchamia się znacznie później niż normalnie ( potem idzie normalnie tylko strasznie dymi na czarno ). Pomocy !!! Rozebrać turbinę ??? bo może na wirniku łopatka może być jedna złamana i przez to całe zamieszanie (tak mi ktoś powiedział) POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chytry.lis Opublikowano 21 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Cześć, Nie jesteś sam:-) Ja też borykam się z tym problemem. Wiem że mam EGR do wymiany (teraz mam odłączony) bo się skończył żywot jakiś czas temu. Będę niebawem na przeglądzie i "rzucę" ten temat zaprzyjaźnionemu mechanikowi. Zobaczymy co on na to. Na chwilę obecną radzę sobie z tym problemem w bardzo prosty sposób - jeżdżąc nie przekraczam 140 km/h :-) Jak coś będę wiedział to się odezwę. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrM Opublikowano 24 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 (edytowane) Ja EGR mam wyczyszczony na maxa. Oby coś pomogło, dopiero daje swoją primerke do mechanika 3-4 paź. także cierpliwości, na ostatni weekend 22-23 wrz. zrobiłem 500 km około i w sumie była moc ale musiałem go dłużej ( znacznie dłużej niż normalnie ) przycisnąć i poczekać na moc ale i tak dymi na czarno dalej. Także dam znać. Dzisiaj tj 27.09.18 zapaliłem go, pojawił się czerwony check engine, obroty falującym trybem spadały w dół aż zaczął się dławić, wyłączyłem go aby biedak się nie męczył, troszkę było szarego dymku ale troszkę tylko. Zanim zmarł - pokazał się błąd taki ... p.s. niemozliwe, że to EGR, bo 2-3 mies temu wymieniałem na nowy oryginał ! za prawie 500 zł ! Edytowane 27 Września 2018 przez PiotrM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chytry.lis Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) Jestem po wymianie zaworu EGR i regeneracji wtryskiwaczy. Od regeneracji wtrysków zrobiłem ok. 7 tyś km a wymiany EGR-a ok 500 km i jak na razie jest OK. Ciężko jest mi na 100% powiedzieć że problem rozwiązany bo do tego to musiałbym wyskoczyć w "większą" trasę gdzie mógłbym pomęczyć auto dużymi prędkościami przez dłuższy czas. Na chwilę obecną przy prędkości 140 km/h przez kilka kilometrów nie zapala mi się ani pomarańczowy ani tym bardziej czerwony Check Engine. Będę monitorował temat dalej ale najpewniej dopiero jadąc na urlop będę mógł bardziej przegonić autko . Edytowane 22 Lutego 2019 przez chytry.lis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.