gregson Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Planuje kupić Juka. Chciałbym skorzystać z firmy która za opłatą sprawdza auto przed jego zakupem. Nie znam się na autach na tyle aby samemu w pełni ocenić stan samochodu. Czy jest może firma którą możecie polecić bądź jakaś której nie polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 A może najprościej pojechać do serwisu NISSANA i tam zlecić oględziny przed kupnem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 Jak widzę jak działa serwis Nissana Yama w Toruniu, to naprawdę jestem daleki od dawania im do co oceny technicznej czegokolwiek. Jak ja widzę jak naprawiają wszelkie usterki w małżonki samochodzie- Qashqai, to sorry, ale to porażka jest. Ne wiem, może tylko Yama w Toruniu taka gówniana jest, ale nie mam pewności czy jak nie pojadę do innego serwisu, to nie będzie tego samego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mexxmen30 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Moze ta firma https://www.autotesto.pl Kozystano z niej w wielunprogramach motoryzacyjnych. Zawsze mozesz wybrac inne ASO Nissana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 ASO może sprawdzić historię gwaracyjnych napraw i podać dokłądne dane pojazdu. Jeśłi był po dzwonie i dobrze zrobiony przy użyciu orginalnych ( z innego rozbitka o tym samym kolorze ) elementów tylko ASO potrafi rozpoznać czy orginalne. Jeśli nie są pewni moga zapytać się wyżej. Tego nie zrobi firma X. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany