Shamack Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Jest kłopot z nissan connect. Dołączam zdjęcia i po krotce opisuje o co chodzi. Przez 2 lata chodziło bez zarzutu nagle pewnego słonecznego poranka przestało działać. Trochę denerwujące jak się przyzwyczaiło do opcji „wyślij do samochodu”. Bez tego ta nawigacja to lipa, przynajmniej da mnie. Miał ktoś coś podobnego? Zakładam, że trzeba jakaś subskrypcje wykupić, ale na stronę nissana nic nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Zacznij od przedłużenia subskrypcji usługi NC na You+Nissan. W aplikacji na telefonie też chyba można to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shamack Opublikowano 11 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Nie da rady..dlatego pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laskoka Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 dołączam się do tematu - ten sam komunikat mam w aucie. Po podłączeniu telefonu nic się nie dzieje - a działało:( jakieś rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert406 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 U mnie było to samo . Na stronie nissana po załogowaniu się na swoje konto było można przedłużyć subskrypcje. Potem po podłączeniu telefonu do auta dalej pokazywało błąd ale za którymś razem załapał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laskoka Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 kurcze nie działa nadal. usunąłem subskrypcje, aktywowałem ponownie... nic... nadal pojazd niezarejestrowany. Dopytam jeszcze o którą strone nissana chodzi dokładnie? https://youplus.nissan.pl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReMiXs Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Hej, rozwiązałeś jakoś problem? Mam to samo od "nowości". Auto z salonu, efekt taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laskoka Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 niestety ale nie:((((( zastanawiam się czy nie podjechać do ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Wielu ludzi w różnych tematach szukało informacji odnośnie sposobu rejestracji w Nissan You, oraz możliwości skorzystania z dostępnych w NC usług internetowych. Znalazłem instrukcję, więc pewnie fanom gadżetów się przyda: https://media.nissan.eu/content/dam/YouPlus/nissanconnect/HowTo-NissanConnectEV/Quick_Start_Guide_PL_pl.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.