Bartthas Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Witajcie. Od 6 lat jezdze tino i teraz przydarzyl sie taka historia. Zona przyjechala, zaparkowala samochod. Za jakies 3 godziny probowala odpalic i zero odzewu. Po walce mechanika udalo sie odpalic ale wyskoczyly te dwa bledy co w opisi 1122 i 1126. Jest to cos zwiazane z nastawnikiem przepustnicy i z sama przepustnica. Kupilem uzywke przepustnice oraz urzywke pedal gazu gdyz podobno tam jest nastawnik przepustnicy. Dokonalem akomodacji. I problem jest taki ze na starej przepustnicy i na nowej uruchamia sie silnik ale jakby pedal gazu nie widzial przepustnicy. Na kazde nacisniecie obroty podnosza sie max o 500. Poradzcie co tu jeszcze mozna zrobic zeby zadzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Zczytałeś czymś innym niż Consult ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartthas Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Mam odb2 ELM327 a potem mechanik jeszcze na kablu zczytal te same bledy. Okazalo sie ze przekaznik sie zawiesil. Samochod zapalal bez problemu ale przepistnica nie reagowala na pedal gazu. Myslalem ze to wina czujnika polozenia przepustnicy w pedale gazu a okazalo sie banalne rozwiazanie. Zaoszczedzilo by to sporo czasu. Ale zaden ze mnie elektryk ani mechanik ja prosta sluzba zdrowia. Jak naprawic czlowieka to wiem a samochod to czarna magia.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.