rafsty Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 To cieszę się że wziąłem frytkownicę przynajmniej mnie ten problem nie będzie dotykał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nathaniel Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Witam, po 4,5 roku i 132tys km padł mi akumulator w J11 1.6 DCI, czy można wymienić go poza ASO czy niezbędne jest kodowanie? jaki akumulator jest godny polecenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Akumulator jest do samodzielnej wymiany. Nie jest potrzebny serwis Nissana. Wystarczy zastosować o odpowiedniej pojemności i prądzie rozruchowym. Jak auto ma star-stop to również musi być przeznaczony do takiej pracy. Ja ostatnio używam Bosha i nie mogę na nie narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Ale akumulator do systemu SS musi być wczytany do komputera,w innym przypadku będzie dobierał wartości ładowania jak do starego,a to dobrzenie wróży.Więc samodzielna wymiana jakoś w tym wypadku nie wchodzi w grę.Nie mówię tutaj o ASO ,bo mogłoby to wyglądać na ich wspieranie,ale nawet serwisy Bosch czy Centra wczytują nowe aku do systemu komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Tak, jeżeli auto ma SS to jednak przez serwis , ale nie koniecznie Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamrat8` Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Mi padł w 3 roku przy przebiegu 27tys. w ostatni dzień gwarancji na przeglądzie bez żadnego problemu aso Białystok wymieniło na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 To tez jest Fiaam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamrat8` Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Gość z serwisu mowil ze to na pewno nie jest Fiaam ze teraz z Varty robia . Powiem szczerze ,że nie oglądałem go dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Może są do siebie podobne...ale miałem wymieniony w poprzedniej Kaśce i to był ponownie FIAAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Nowy rocznik aut 2018 dalej ma montowanego Fiamm-a, jednak jest pięknie opisany. W C4 też fabrycznie miałem wstawioną te markę. Auto 1,6Turbbo disel , bez SS - aku poradził sobie przez około 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 U kolegi w fiacie 500L fiam 2.5 roku i padł. Nikt mu go nie wymienił mimo wydlużonej gwarancji na auto do 5 lat, musiał kupić. Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Po dwóch tygodniach akumulator ponownie odmówił posłuszeństwa. 10 min. pod prostownikiem i udało się QQ uruchomić. Po ostatniej przygodzie był w ASO testowany przez pół dnia, konkluzja pracownika serwisu: wynik testu dobry, nie podlega wymianie, jeździć, problem znany.Jutro znowu zaprowadzę auto do ASO tylko pewnie scenariusz się powtórzy, bo dzisiaj doładowań z 2 godz.Może ktoś podpowie jak z ASO rozmawiać bo nie usmiecha mi się jazda rocznym samochodem i ciągłe zastanawianie się - zapali czy też nie?Ile tak mogą odsyłać?Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu TapatalkaNo i już od tygodnia czekam na nowy akumulator dziwnie długo, tak jakby ASO z drugiego końca świat ściągnało. Obenie jeżdżę na zastępczej VARCIE. W związku z tym mam pytanie: Czy ci którzy dostapili wymiany akumulatora mieli ją od ręki?Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamos Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) 16 godzin temu, 2pac napisał: No i już od tygodnia czekam na nowy akumulator dziwnie długo, tak jakby ASO z drugiego końca świat ściągnało. Obenie jeżdżę na zastępczej VARCIE. W związku z tym mam pytanie: Czy ci którzy dostapili wymiany akumulatora mieli ją od ręki? Tak - wymiana akumulatora od ręki. ASO w Wawie. Edytowane 29 Listopada 2018 przez adamos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Mnie ponad rok temu wymienili od ręki ale dwa tygodnie temu,jak byłem na przeglądzie i płaciłem za usługę,na stanowisku obok serwisant tłumaczył klientce,że w tej chwili nie mają już akumulatorów na wymianę bo już w tym dniu wymienili 6 sztuk!(to był poniedziałek).Umówił babkę na następny dzień po czym zadzwonił do Intercarsu i zamówił akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2pac Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Właśnie dostałem zaproszenie na dokończenie wymiany. ASO dostało rzekomą zgodę na wymianę. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 wczoraj sprawdzałem z ciekawości mój- przy rozruchu ma 11.12V J11B, kupno 04/2018, przebieg 18500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 Ma dobrze,przy rozruchu nie powinno spaść poniżej 10V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 (edytowane) Pytanie, czy dłuższe odcinki mu pomagają... Bo akku jest Fiamma... Czy nissan cos pozmieniał w systemie ładowania... Chyba, że yo za wcześnie i po roku, dwóch i tak padnie Edytowane 2 Grudnia 2018 przez Pavllo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2018 To co zauważyłem u siebie to dłuższe trasy raczej mu szkodzą,po przejechaniu np.około 300km trasy raczej jest niedoładowany,natomiast przy jeździe miejskiej jak często hamuje silnikiem jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 I tak to się właśnie odbywa.W trasie nie ma odzysku energii poprzez hamowanie silnikiem,a ładowanie włącza się tylko wtedy kiedy aku już jest opróżniony.A to jest bardzo złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 (edytowane) A my mamy odzysk energii podczas hamowania? Edytowane 3 Grudnia 2018 przez Czech błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Tak te nowoczesne zabawki są skonstruowane, że w czasie hamowania silnikiem akumulator jest ładowany z całą mocą (czyli tzw.odzysk energii), a podczas przyspieszania wcale. Wydumane może i dobrze, bo alternator obciąża najmocniej silnik wtedy, gdy moc silnika nie jest nam potrzebna i odwrotnie - nie obciąża silnika wówczas, gdy mocy potrzebujemy. Jednak jak widać w praktyce taki cykliczny sposób ładowania nie służy dzisiejszym akumulatorom i poza wydumanym systemem ładowania należałoby teraz wydumać odporniejsze na takie warunki ładowania akumulatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 To się zgadza, ale przecież jest stała kontrola stanu akumulatora i podczas jazdy też powinien być doładowywany. Bo tak rozumiem działanie tego systemu. Odzysk - alternator ładuje jak hamujemy ( swoim obciążeniem zwiększa siłę hamowanie), jednak jak jest niedoładowany to powinien być doładowany również podczas jazdy. Tak więc albo ten system jest nie do końca sprawny, albo algorytm jest do d... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 3 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 No właśnie chyba coś nie teges z tym algorytmem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.