YATES Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Mam pytanie. Nissan JUKE 1,5 dci 110KM rocznik 2011 z filtrem DPF , czy trzeba dolewać specjalny płyn Eolys wydłużający żywotność filtra DPF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Dostałem odpowiedz z serwisu Nissana "W nissanie nie ma płynu do DPF" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 I to jest prawda. W Nissanie Juke 1.5 dci filtr dpf jest suchy a więc nie trzeba dolewać żadnego płynu. Są dodatki do paliwa które teoretycznie mają wspomagać wypalanie dpf-u. Ja nie stosuję żadnego dodatku i z filtrem nie mam żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 23 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 To zadam przy okazji pytanie do posiadaczy JUKE z silnikiem 1,5 dci ? Czy w czasie jazdy obserwujecie wartość spalania chwilowego tak aby wyczuć kiedy odbywa się wypalanie DPF-u aby w czasie jego trwania nie wyłączyć silnika ? Wiem , że w niektórych silnikach innych marek wyłączenie silnika w czasie wypalania DPF-u wiązało się z ryzykiem uszkodzenia silnika , a jak to jest w naszych 1,5 dci ? U nas w czasie wypalania DPF-u nie świeci się żadna kontrolka na liczniku więc można poznać to tylko po znacznie zwiększonym spalaniu chwilowym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky24 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Ja u mnie rozpoznaję właśnie po wyższym zużyciu paliwa przy jednostajnej jeździe, filtr DPF wypala mi się mniej więcej co 600-800 km, dodam jedynie, że głównie jeżdżę po mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Wypalanie uruchamia się automatycznie , zależnie od warunków i zapełnienia DPF. Im wiecej syfu jest w środku tym częstrze będzie wypalanie . Podnosi się spalanie i obroty silnika również ( nie w jakiś dużym stopniu ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.