Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Mechanik Lubuskie/Wielkopolskie +/- 200km


marraf

Rekomendowane odpowiedzi

Hej ludziska. 
Szukam warsztatu w lubuskiem generalnie cała zachodnia Polska. JEstem wstanie pojechać wszędzie aby było dobrze zrobione.

Co potrzeba - wymiana rozrządu i pompy oleju. 

Zna ktoś jakiś warsztat godny polecenia? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyzby forum zdechlo czy nie ma dobrego mechanika w lubuskiem lub wielkoposlkiem? 

Mimo wszystko warto było spytac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forum jest od wymiany doswiadczeń,  czy porad w naprawie/ekspoloatacji itp,  nikt tutaj nie dysponuje spisem mechaników specjalizujacych się w Pathah... bo takich nie ma! czasem nawet serwis nissana wysiada i rozkłada ręce! A co dopiero byle warsztat osiedlowy zajmujący się wszystkimi markami. Tacy Janusze mechaniki nawet serwisówki nie czytają.... a TO PODSTAWA PRZY WYMIANIE ROZRZĄDU

Mamy na forum, forumowego specjalistę od tego modelu, kopalnia wiedzy,  forumowicze mogą  pomóc tylko w przypadku jeśli sami korzystali z pomocy dobrego sprawdzonego mechanika. A takich znających się na nissanach z świeczką szukać.

Po drugie forum troszkę zamarło bo sezon urlopowy się zaczął, lub po prostu Pathfindery się nie psują a wszystkie defekty i jak się z nimi radzić zostały juz opisane włącznie jak się wymienia rozrząd.

Więc temat ściągnij cały, wydrukuj  najlepiej włącznie z serwisówką i daj mechanikowi na dzień dobry do przeczytania. Path to niestety egzotyczne auto w naszym kraju. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki KrisT 
Właśnie o to chodzi aby do januszy nie trafić. Dlatego pytam czy ktoś ma doświadczenie z dobrym mechanikiem w tym regionie. 
A jak wydrukuje co ma mechanik zrobić to Panie wiesz jaka obraza będzie. Już tak zrobiłem jak janusz nie umiał zrestartowac zaworu wyokiego cisnienia - focha walnął a reszte i tak sam musiałem robić.

Cóż zostaje mi chyba najlepszy spec od tych silników w UK - Paul Gate. a chciałem ogarnac na urlopie i dać zarobić rodakom. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemem nie jest wymiana rozrządu jako taka, tylko rozpięcie dolnych kół zębatych z systemu wałków wyrównoważających, główne z kół zębatych jest dwurzędowe z automatycznym kasowaniem luzu międzyzębowego... ;-) 

Jeśli się tego odpowiednio nie zablokuje a dodatkowo przesunie spasowanie o jeden ząbek wtedy są problemy... I tu jest ten haczyk, jeśli mechanior o tym nie wie to spieprzy robotę. A skąd ma wiedzieć skoro nie czyta serwisówki?!!!!!!!!!  Objawem są nadmierne wibracje silnika.

I tyle w temacie. I pierwszym pytaniem u mechanika powinno byc czy robił pan to już w takim aucie?W takim silniku? Jeśli nie to..... serwisówke i porady powinien przeczytać na dzień dobry! A fochy to może robić w łóżku żonie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Brak należytego napięcia rozwali mechanizm balansujący. A wymiana jego to kupa roboty. Przerabiałem ten temat po nieudolnej wymianie przez mechaników. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z tego co wiem od znajomych to w Lubuskim ciężko o dobrego mechanika .. moge się mylic oczywiście.  W Zielonej Górze jest ASO Fiałkowski. U nich kiedyś jak miałem Z51 to zawsze mi przeglądy i drobne pierdoły robili. Infiniti robie tutaj , ale pojazd był nowy więc nic się nie dzieje... zresztą w tym roku i tak do żyda idzie. Generalnie z rozrządem to bym nie ryzykował u ziutka tylko do ASO pojechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Polmozbyt w Świebodzinie zajmuje się Navarami i Pathfinderami. Jest tam jeden mechanik własnie od Naszych pojazdów. Zrobione w sierpniu i narazie smiga dobrze. :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...