skerim Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Witam. Miałem niewielką kolizję - koleś najechał mi na tyłek. Uciekał na lewo więc u mnie poszło w lewy róg, a u niego prawy z przodu i jako że to bączek (hatchback Rovera) stary po jego stronie zauważalnie większe. Poszedł zderzak i rozdarło nieco poszycie po nim. Zauważyłem też że te paski naprowadzające przy kamerze cofania nie są już symetrycznie - więcej przestrzeni jest po lewej stronie. Nie widać nic na szczelinach, klapa domykane się jak zawsze, nic powyżej zderzaka nie miało kontaktu z drugim autem - zastanawiam się skąd różnica i czy jest to do wyregulowania. Próbowałem ruszać kamerkę - trzyma się bardzo stabilnie. Nie pamiętam też czy zapas dotykał mi haka - wydaje mi się że tak, ale może ktoś potwierdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Regulacji nie ma. Z Twojej informacji wynika że konstrukcja naruszona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim Opublikowano 22 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Trzeba będzie na diagnostykę pojechać i zbierzność z tyłu sprawdzić - z tyłu coś jeszcze się ustawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 w pathu problem jest taki iż tylna belka (za zderzakiem) choć pancerna jest na szerokość ramy i ani cm wiecej nie wystaje po bokach. Sam narożnik zderzaka to plastik i wielka pusta przestrzeń za nim, kazde uderzenie na linii tylnych kloszy czy w sam kant skończy się większymi obrażeniami zderzaka,i nadwozia, pózniej poleci klosz, tylny pas i klapa. Zastanawiam się czym była podyktowana taka oszczędność materiału na tylną belkę, zmniejszeniem masy?, oszczędności materiałowe? Spotkanie z byle słupkiem skonczy się niemiło. Myślę nad jakimiś wstawkami z rury , profilu zamkniętego aby wzmocnić to miejsce przedłużając belkę.... Z tyłu generalnie ustawia się całą geometrię, zbieżnośc i kąty pochylenia koła. Belka jest pancerna, dwa razy grubsza od ramy, jeśli uderzenie było na tyle silne i pod odpowiednim kątem mogło lekko przekosić ramę, choć wątpię w to. Najlepiej zrobić geometrią tylnej osi i samej ramy. Mogło tez przesunąć lekko tył budy na mocowaniach. Albo nic takiego nie ma miejscy, tylko kamerka coś nie teges. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.