Bajek Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Witam, Mam problem ze swoim Patrolem Y61 2.8. Czasami raz na 10 uruchomien ma problemy z odpaleniem. Nie ma znaczenia czy zimny czy cieply. Kreci, kreci wydobywa sie lekko szary dym az w koncu za 3 czy 4 podejsciem odpala. I przez chwile wydobywa sie szaro-czarny dym. Pompa jest nowa ma z 30 tys km. Oprocz tego pracuje bardzo ladnie i nawet przy mocniejszym przygazowaniu prawie nie ma dymu. Jakies pomysly co to moze byc? Upalone swiece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Odpalasz naciskając pedał gazu. ? Sprawdź bez lub w trakcie kręcenia nacisnąć delikatnie na pedał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajek Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Dociskalem i nie ma roznicy. Dzisiaj odpalal 3 razy i zero problemu. Nawet malego dymku nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Może za dużo mieszanki podajesz dociskając do końca. Musisz go wyczuć, by odpalić nie zalewając. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajek Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 A czemu w takim razie tak dlugo kreci jak nie naciskam gazu? Za malo paliwa? Tylko ze tam jest pompa sterowana elektronicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 za szybko kręcisz rozrusznikiem, spróbuj poczekać jeszcze 10 sekund od momentu gdy zgaśnie kontrolka ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 W Y61 2,8 tdi jest pompa rotacyjna. Te pompy z uwagi na konstrukcję nie nadają się do obsługi 6 cylindrów ponieważ przy kręceniu rozrusznikiem mają małą wydajność i nie mogą zbudować dostatecznego ciśnienia na wszystkich cylindrach. Dlatego akumulator musi być odciążony, by dobrze zakręcił pompą (stąd trzeba jeszcze odczekać na zgaśnięcie kontrolki ABS). Po wejściu na obroty w okolicy 700 pompa ma już prawidłową wydajność i nie ma problemu. Czasami to wina czujnika temperatury lub kontrolki grzania świec - stąd odczekanie kilku sekund po ich zgaśnięciu pozwala dogrzać świece i daje pozytywne rezultaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misioki Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 moze tez byc jaks drobna nieszczelnosc ukladzie,np.podkladki pod wtryskami itp. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.