bednara80 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Witam na wstępie chciałem się przywitać gdyż jestem tutaj nowy. Wiec Dzień dobry. A teraz moja historia. Kupiłem Primerę która miała spaloną wiązkę sinika zrobiło się zwarcie głównego kabla prądowego z blokiem silnika co spowodowało rozgrzanie kabla do czerwoności i stopienie izolacji na przewodach. Po ciężkich poszukiwaniach wiązki silnika udało się, na chwilę obecną wiązka jest już wymieniona. W Aucie działają wszystkie kontrolki rozrusznik kręci ale nie odpala. I teraz pytanie do znawców co po kolei trzeba sprawdzać co jest odpowiedzialne za zapłon. Dodam ze z plaka odpalił obrotomierz się podniósł. Błędy które wyskoczyły na skanerze P0115 P0100 P0487 P0670 Ja na dieslach zbytnio nie ogarniam nigdy nie miałem diesla to mój debiut. To co pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Da się skasować te błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bednara80 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2018 tak błędy się kasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bednara80 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 A powiedzcie co jest w tym modelu odpowiedzialne za podawanie sygnału na wtryskiwacze Auto nie dostaje paliwa / jak sprawdzić sygnały na wtryskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.