merfin83 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Witam serdecznie Jestem posiadaczem Primery P12 z silnikiem benzynowym 1.8. Kilka dni temu zapaliła się kontrolka check engine. Błąd P0171. Autko zrobiło wakacyjną trasę około 800km. Po skasowaniu błędu w drodze powrotnej spalanie się zmniejszyło. Niestety kilka kilometrów przed celem znów wyświetlił się check engine. Głównym objawem jest zbyt wysokie spalanie oraz pojawiające się sporadycznie szarpnięcie przy hamowaniu silnikiem na piątym biegu. Filtr powietrza wymieniony. Przepustnica czysta. Nie stwierdziłem widocznych nieszczelności w układzie dolotowym. Będę wdzięczny za wszelkie porady. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Jest gaz? Przepływka jakie wartości pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merfin83 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Gazu brak. Przepływki jeszcze nie zmierzyłem. Muszę się za to zabrać. Jakieś wskazówk co do pomiaru. Sonda zmierzona. Niestety oporność mierzona na dwóch białych pinach 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Gdzieś tutaj powinien być post z odpowiednimi wartościami prądowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merfin83 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Wykonałem pomiar. Wolne obroty- 1,05 Około 1,5 do 2 -1,58 Wyżej -2,48 Wygląda na to, że jest sprawna tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.