kubex55 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Dzień dobry, Jestem posiadaczem QQ J11 z 2014 z silnikiem 1,2 benzyna, auto ma przejechane 60 000 km i jest po gwarancji. Ostatnio podczas odpuszczania gazu (przy zmianie biegu każdego ) zacząłem słyszeć dziwne syczenie z okolic silnika. Na pewno tego przedtem nie było, nie świeci mi się żadna kontrolka ani nie ma niepokojacych objawów poza tym dziwnym dźwiękiem. Udałem się wczoraj do serwisu autoryzowanego i odbyłem jazdę próbną z osobą, która przyjmowała samochód i rzeczywiście stwierdziła, że jest to dźwięk którego nie powinno być. Niestety po diagnostyce okazało się, że według tej samej osoby tak ma być i nic mi na tonie poradzi. Czy może ktoś z Państwa miał coś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Może chodzi o zawór upustowy turbiny,czasami syczy -upuszcza ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubex55 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Tak tylko jest to dźwięk tak mocno słyszalny, że przeszkadza. Moza ten zawór jakoś wyczyścić zregenerować i gdzie on się znajduje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NieKumaty Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 W Aso to norma ze tak ma być i koniec . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubex55 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Czy może ktoś polecić/wskazać zakład mechaniki w Krakowie lub okolicach,który podjąłby się naprawy nissana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Masz Qqłkę na gwarancji,to ciśnij serwis.Niech udostepnią model z takim samym silnikiem do testu,a w tedy mogą powiedzieć że TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 A może to pyton z Wawy dopłynął Wisłą do grodu Kraka i syczy Ci pod maską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubex55 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Samochód jest po gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iru111 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Miałem to samo . Sprawdź gumowy wąż od filtra powietrza do kolektora silnika ,u mnie pękło na opasce metalowej przy kolektorze .kupiłem cały używany na allegro za 170 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubex55 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Dziękuje uprzejmie, rzeczywiście wąż od filtra do kolektora całkowicie spadł ze swojego miejsca razem z opaską, wąż jest poszarpany i do wymiany. Szkoda, że Panowie mechanicy w ASO nie byli w stanie zlokalizować takiej usterki- to tylko świadczy o ich profesjonalnym podejściu. Jedna sprawa to to, że nie zlokalizowali usterki a druga, że wciskali kit, że tak ma być- porażka.Dziękuję jeszcze raz za radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Myslę,że nawet nie podnieśli maski żeby to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi00 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 (edytowane) Chłopaki mam to samo, dziś zaczął syczeć przy upuszczaniu gazu. Kiedyś miałem podobny przypadek w BMW i wystarczyło wymieniś wąż gumowy, który był dziurawy. Po przeczytaniu wątku zajrzałem pod maskę mojego nissana. Znalazłem wąż od filtra powietrza (taki gruby gumowy) w związku z tym, że silnik był gorący poluzowałem tylko opaskę przy filtrze obejrzałem końcówkę węża ale nie widziałem tak na szybko tam pęknięć czy dziury. Przykręciłem go ponownie poruszałem całym wężem i jakby dzwięk się zmienił sam ju z nie wiem. Czy zdjęcie tego węża w całości jak silnik wystygnie jest proste? Bo widzę tam jakies inne węże, które się z nim łączą. Liczę na to, że to właśnie problem tego węża jak u kolegów ale boję się trochę, że może nie ten wąż ruszam. Po prawej stronie od filtra gruby, który idzie w dół pod silnik? Trochę jestem wystraszony bo boję się, że to turbo... Tym bardziej mmnie to denerwuję, że auto mam od nowości (od 2014 roku, dbam o nie, serwisuję w ASO) i ma przejechane dopiero 43000 km. Edytowane 9 Czerwca 2019 przez tomi00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.