NOmaro Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Witam. prosze o informacje użytkowników czy t 1 2.7 da rade ciagac 33'' calowe kola ? w ogole jak to jezdzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Ja mam 32 ale to wymaga wielu mdyfilacjii przedniego zawieszenia i układu kierowniczego. Mi w 3.0v6 mocy nie zabrakło. Nie wiem jak w dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MG1976 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 On 8/10/2018 at 7:31 AM, ceniakenzo said: Ja mam 32 ale to wymaga wielu mdyfilacjii przedniego zawieszenia i układu kierowniczego. Mi w 3.0v6 mocy nie zabrakło. Nie wiem jak w dieslu. Czesc, Pisales w postach ze przy 32" uklad kierowniczy wymaga modyfikacji... Pomijajac przerobki zawieszenia ktore musialem zrobic aby kola weszy i pracowaly poprawnie w calym obszrze wahacza wyglada na to ze przy wlaczonym napedie na przod ciagnie kola do srodka bo srodkowy drazek kierowniczy odchyla sie do gory. Zastanawia mnie jak ten problem rozwiazeles. Mianowice wstawiles tam jakie zaokraglone plaskowniki 2,5 cm grubosci czy jakis inny patent, ktory by uniemozliwil odchylaniu sie tego drazka? W zlaczniku zdjecie mojego T2 3.0 DI Pozdrawiam Maciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Zamiast wspornika drążka kierowniczego wstawiłem przekładnie kierowniczą od angielskiego terrano. całość zyskała na stabilności i zniknął problem z wyginającym sie wspornikiem drążka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MG1976 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 On 5/27/2019 at 7:46 AM, ceniakenzo said: Zamiast wspornika drążka kierowniczego wstawiłem przekładnie kierowniczą od angielskiego terrano. całość zyskała na stabilności i zniknął problem z wyginającym sie wspornikiem drążka Fajny pomysl z tym anglikiem. W momim T2 udalo mi sie wykonac taki wspornik na wzor calmini z blachy 6mm i w sumie tez fajnie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Nie no full profeska Ale tuleje i tak się dosyć szybko wyrabiają nawet z takim wspornikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.