Miro54 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Witam. Ostatnio zajrzałem sobie pod moje auto i zobaczyłem, że na tłumiku i rurze sporo jest plam rdzy. Czy macie coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mg83 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 U mnie po roku dokładnie to samo. Serwis twierdzi że jak nie ma dziury to nie mogą nic zrobić. Dodatkowo widziałem że z przodu sanki tam gdzie są tuleje tak samo rdzewieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 U mnie to samo + sanki silnika rude... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 To niestety bardzo standardowe zjawisko, zabezpieczenie wysokotemperaturową substancją pomoże jedynie na krótki okres czasu trzeba się do tego przyzwyczaić poprostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Rury i tłumik musiałyby być zrobione z kwasówki,w tedy nie byłoby rdzy.A takie rozwiązanie kosztuje.Żaden z producentów samochodów nie stosuje tego rozwiązania.Rury i tłumik spoko wytrzymają ponad 5 lat mimo że i temperatura i czynniki zewnętrzne dają w kość tym elementom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Nasz wydech w micra 2005r nie garazowana Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro54 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Tak to mniej więcej i u mnie wygląda. Zastanawiałem się właśnie, czy by tego nie zabezpieczyć odpowiednią żaroodporną farbą. Może ten zabieg przedłuży żywotność tego wydechu? Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mg83 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Jutro postaram się wrzucić foto jak u mnie wygląda tłumik końcowy po roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Nie wiem jak jest teraz, ale układ wydechowy w T30 był prawie niezniszczalny. I chodzi mi głównie o rury a nie o tłumiki. Głównym problemem były rdzewiejące sworznie łączące kolejne elementy układu. Kilka lat temu jeden ze sworzni po środku samochodu się złamał i układ się rozszczelnił. Zamieniłem go śrubą. Dwa lata temu przy okazji czyszczenia DPF'a zrobiłem modernizację całego układu. Wszystkie rdzewiejące sworznie wymieniłem na śruby. Taką decyzję podjąłem własnie po obejrzeniu wszystkich rur, które wyglądały na mocno zardzewiałe, ale okazało się, że to jest tylko rdza powierzchowna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mg83 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Tak wygląda mój tłumik końcowy po roku użytkowania, auto parkowane w hali garażowej po zimie umyte od spodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkicus Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) Upss nie wygląda to zbyt ciekawie jak na młode auto. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez szybkicus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro54 Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Z jednej strony "cieszę" się, że ta rdza to normalka także u innych, ale z drugiej to zadowolony nie jestem, bo taki stan może oznaczać za czas niedługi dziury w wydechu. Myślę, że jednak zdecyduję się na zabezpieczenie tego ustrojstwa żaroodporną emalią. Koszt nieduży, a zawsze to coś powinno dać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miro54 Opublikowano 28 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 Zrobiłem to, czyli wyczyściłem wydech papierem i stalową szczotką, odtłuściłem benzyną ekstrakcyjną i pomalowałem emalią żaroodporną. Dziś poczułem charakterystyczny zapach wypalanej farby. Okazało się, że wypalała się sadza na FAP-ie i temperatura wydechu była dużo wyższa. Teraz farba nabrała swoich właściwości i zobaczymy na jak długo spełni swoją rolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 29 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 U mnie po 33 mcach i 31k wyglada tak. 1.6 digt garaz noc i zewn. dzien Troche brudu ale rdzy brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.