Jask Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Witam. Moja znajoma mieszkająca w Norwegii od kilku dni jest użytkowniczką Juke 1.6 benzyna z 2012 roku. Poprosiła mnie, abym w jej imieniu zadał to pytanie: Czy wskazanie temperatury jak na zdjęciu jest prawidłowe? Poziom został osiągnięty już po ok. 5 km. jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-a-k-s Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Za dużo kresek,coś jest nie tak,szybki serwis bo silnik się przegrzeje i wypali uszczelkę pod głowica.Może mało płynu,niesprawny termostat itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajus63 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Za duża temperatura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 4 godziny temu, Szary. napisał: Normalnie jest 7-8 kresek . Ja mam pytanie odnośnie układu , pod którym korkiem jest ciśnienie ? No i dziwi mnie zbiornik wyrównawczy z jednym przewodem i do tego idącym od góry na dół zbiornika . Jak ten układ działa , dla mnie to jakiś dziwny jest inny niż reszta zwyczajowa . Ciśnienie jest na korku zaznaczonym mniejszym okręgiem. Korek ten to zawór ciśnieniowy działający w obie strony. Gdy w układzie panuje nadciśnienie płyn spływa do zbiornika, gdy podciśnienie płyn jest wysysany ze zbiornika wyrównawczego do układu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.