saien Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Witajcie, Jeżeli to niewłaściwe miejsce na ten temat to z góry przepraszam. Poszukuję dobrego i rozsądnie cenowego warsztatu na wymianę oleju w skrzyni biegów wraz z podłączeniem komputera i wykryciem ewentualnych błędów. Najlepiej z województwa KUJAWSKO-POMORSKIEGO, może być POMORSKIE i WARMIŃSKO-MAZURSKIE. Mam namiar do gościa spod Mławy (robiłem tam automat w C4 PICASSO) gość mega dobry i tani ale chłop ma od miesiąca wyłączony telefon i ciężko mi go inaczej namierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesteros Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Z tego co pamiętam to w Nadarzynie był dobry warsztat, ale to już okolice Warszawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaldeo Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Ja jestem umówiony na wymianę oleju w serwisie nissana w Toruniu, cena jaką zaproponowali to 250 zł za wymianę bez kosztów oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saien Opublikowano 22 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Hej Dzwoniłem do nich w moja skrzynie wchodzi 9litrow oleju plus koszt wymiany. Razem podsumowali mnie na 1700zl. Jest jednak problem bo nie biora odpowiedzialności za skrzynie po wymianie. Dodatkowo nie synchronizuja jej po wymianie. Serwis twierdzi ze jest to olej niewymienialny. Przy takich warunkach to mam majstra pod Grudziadzem, ktory to ogarnie za mniej. Generalnie zastanawiam sie czy wogole wymieniac ten olej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaldeo Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Hej, fragment mojego posta z innego wątku na tym forum: Cytat Jestem po wymianie oleju w skrzyni automatycznej w 2.0 dci 150KM w QQ. Wymiana miała miejsce w ASO Nissana, jestem z niej średnio zadowolony ponieważ metodą statyczną wymieniono ~2,5 litra oleju (czyli 1/3 całej pojemności). Nie wiem co mam teraz zrobić, taka wymiana to w mojej ocenie lipa bo większość oleju nadal nie została wymieniona. Nie dawało mi to spokoju więc zadzwoniłem do Nissana, udało mi się wynegocjować że w cenie dzisiejszej wymiany mogę przyjechać kolejny raz i ponownie wymienią olej - pomysł jest taki aby przeprowadzić "płukankę" tj. zlać ponownie stary olej, zalać świeży olej, dać silnikowi trochę popracować tak aby olej się wymieszał i następnie powtórzyć tę operację z raz lub dwa. Logicznie rozumując po przeprowadzeniu takiej płukanki, w skrzyni będzie więcej świeżego oleju niż jest teraz, więc ma to chyba sens... Co o tym myślicie? Za usługę zapłaciłem 250 zł, iolej zorganizowałem we własnym zakresie (65 pln za litr). Na chwilę obecną, przyjemność kosztowała mnie 450 zł. Zobaczę co wyjdzie w poniedziałek, póki co mam mieszane uczucia. Każdy kto zajmuje się automatami twierdzi że olej należy wymieniać, najlepiej co 50 lub 60 tys km. Dodatkowo podpowiem że automat w naszych QQ to Jacto JF613E który wg info w necie nie nadaje się do dynamicznej wymiany oleju. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Wymiana oleju w automacie jest KONIECZNA. Niezależnie od tego, co mówi serwis, a ten mówi, ze wymiana nie jest przewidziana. Nie tylko nissan. W zasadzie wszyscy. Dla nich najbardziej korzystna jest wymiana skrzyni na nową. Co do wymiany, są dwie metody. Statyczna i dynamiczna. Do dynamicznej potrzeba maszynę, 10-15 litrów oleju i to pod warunkiem, że skrzynia ma mozliwość podłączenia (najczęściej w miejsce chłodnicy oleju). Do statycznej również min 10 l, tylko że podczas jednej wymiany, jedynie 30-50% objętości starego oleju da się zastąpić świeżym. Dlatego takie statyczne wymiany trzeba powtórzyć kilka razy w krótkich odstępach czasu, aby wymienić jak największą objętość oleju. Wymianę statyczną można bez problemu zrobić samemu, jeśli tylko skrzynia ma korek spustowy i miarkę oleju oraz trochę pojęcia. Trzeba tylko przestrzegać temperatur skrzyni podczas pomiaru stanu. Dlaczego zakłady nie biorą odpowiedzialności po wymianie? Bo jeśli skrzynia ma 200 - 300 tys na starym oleju, to wlanie świeżeego rzeczywiscie może pogorszyć jej pracę. Trzeba też zaznaczyć, że filtr oleju jest przeważnie niewymienny, wbudowany w skrzynię. Bardzo ważne jest też wlanie odpowiedniego oleju. Nie wystarczy, że jest czerwony. Tych olejów jest naprawdę bardzo dużo i trzeba dobrać właściwy. Tak więc podsumowując, wymieniać ale z rozwagą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.