Gość krystiano Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Witam. Nie wiem czy to normalne, ale jak wlacze ogrzewanie i przelacze nawiew na szyby i przod (drugi przycisk od prawej strony) to przez srodkowe otwory w konsoli leci zimne powietrze. Nadchodzi zima i cieple powietrze by sie przydalo. Niestety jak nie naprawie problemu bede musial odciac doplyw do srodkowych otworow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 To jest normalne i w kazym samochodzie tak jest, jak ustawisz zeby tylko lecialo z tego srodkowego to wtedy bedzie leciec cieple, a jak ustawisz na szybe, to ze srodkowego wylotu leci zimne powietrze. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krystiano Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Myslalem, ze mam cos popsute. Wyglada na to, ze to japonce nawalili, slabo dopracowali. Poza tym jak wlacze nawiew na nogi to i tak przez srodkowe otwory dmucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 To jest normalne i w kazym samochodzie tak jest, jak ustawisz zeby tylko lecialo z tego srodkowego to wtedy bedzie leciec cieple, a jak ustawisz na szybe, to ze srodkowego wylotu leci zimne powietrze. A i tu sie mylisz np. w mitsubishi carismie jak ustawisz na szybe to z srodkowego tez leci powietrze tylko ze takie jak jest ustawione. Czyli jak ustawisz cieple na szyby to z srodka tez leci cieple. No a w primerach tak moze byc bo w mojej tez tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 Też się nad tym zastanawiałem. Jak ustawię sobie ogrzewanie na nóżki, to wtedy ze środkowego nawiewu czuć delikatny chłodny podmuch :? A z bocznych nawiewów dalej daje ciepłe... Coż, chyba jedynym sposobem jest zamykanie w takich przypadkach środkowego nawiewu. I nie jest to normalne, bo w poprzednich autach nie spotkałem się z tym. Jak się ustawiło nawiew na nogi czy na szybę, to ze środkowego też leciutko wiało ciepłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 myśle że to zależy od modelu, w Primerze P11 jest oprócz zamykania nawiewu suwak do przełączania na ciepły bądź zimny nawiew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 17 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2005 myśle że to zależy od modelu, w Primerze P11 jest oprócz zamykania nawiewu suwak do przełączania na ciepły bądź zimny nawiew Z ust mi to wyjąłeś.... byłeś szybszy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jello Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 A ja mam pytanie, czy Wam tez sie dlugo nagrzewa P10 1.6. Przeciez zanim zacznie leciec cieple powietrze z wentylacji to z 10 min. I jeszcze jedno pytanko. Czy to normalne ze wskznik temperatury plynu chl. nawet po dlugiej jezdzie podchodzi max. do polowy moze ciut wyzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 A ja mam pytanie' date=' czy Wam tez sie dlugo nagrzewa P10 1.6. Przeciez zanim zacznie leciec cieple powietrze z wentylacji to z 10 min.[/quote']Ja co prawda mam P11 z 1.6 na wielopunkcie, ale przy takiej temp. jak dziś to jak najbardziej prawodłowo. I jeszcze jedno pytanko. Czy to normalne ze wskznik temperatury plynu chl. nawet po dlugiej jezdzie podchodzi max. do polowy moze ciut wyzej? Do połowy to ok' date=' ciut wyżej też nic nie powinno się dziać, choć w tym drugim przypadku trzeba uważać, żeby nie zawędrował jeszcze wyżej. :!: [/quote'] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Zgadzam się z przedmówcą - długo się nagrzewa i wskaźnik do połowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 To jest normalne i w kazym samochodzie tak jest, jak ustawisz zeby tylko lecialo z tego srodkowego to wtedy bedzie leciec cieple, a jak ustawisz na szybe, to ze srodkowego wylotu leci zimne powietrze.POZDRAWIAM..... Z kolei w K10 ze środkowego zawsze leci zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 A ja mam pytanie, czy Wam tez sie dlugo nagrzewa P10 1.6. Przeciez zanim zacznie leciec cieple powietrze z wentylacji to z 10 min. No raczej nie ja po 10 min mam juz ciepelko tez p10 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j4r0 Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 u mnie w p11 po ok 3-5 minutkach - jak wskazówka od tem dydnie z miejsca to juz leci cieple powietrze. Cos podobnego jak ty mialem w poprzednim aucie - okazalo sie ze byl walniety czujnik od zamykania obiegu (z tego co mi tłumaczyli mechaniorzy to jest taki czujnik ktory mierzy temp powietrza i w zaleznosci od tem otwiera/zamyka pelny obieg chlodzenia). Nagrzewal sie dopiero po okolo 10-15 minutach. Alternatywa na wymiane czujnika bylo przesladnianie chlodnicy w 3/4 dlugosci od przodu kartonem. Ale to przymitywne rozwiazanie. Co do nadmuchu srodkowego i zimnego powietrze jak masz wskaznik np na nogi - to w starszych autach norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mepszo Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 w mojej P10 jedna trzecia wskaźnika jest w miarę szybko potem długo trwa zanim dojdzie do połowy . A co do zimnego powietrza z kratki środkowej to ten drugi przycisk od prawej to o ile pamiętam to nadmuch na szybę i nogi a nie na szybę i przód jak się włączy na kratki to napewno poleci ciepełko ze środkowej kratki z resztą na kratce jest mały suwaczek i zawsze można ją zamknąć :wink: pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 to jest niestety feler w Primerach. u mnie też jak włączę ciepły nawiew na nogi i szybę, to z kratki środkowej leci (lekko) chłodne powietrze. natomiast jak bym nie ustawił (ciepło-zimno), to z lewej kratki przy kierowcy przy drzwiach zawsze leci ciepło pomyśleć, że w DU Nexii lepiej to działało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Ja w p10 20diesel mam tak samo na nóżki ciepło,ze środkowej zimno a z bocznych też ciepło.Mi też sie bardzo długo nagrzewa jeszcze jak wlącze nawiew na maxa to temp. sie prawie w ogóle nie podnosi ale jak go przeciągne ze dwa razy do 5000 obr/min to chwila i gorący pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 ale jak go przeciągne ze dwa razy do 5000 obr/min to chwila i gorącypozdrawiam A nie szkoda Ci silnika Ciagniecie to takich obrotow na zimno to najgorsze co moze byc dla silnika i to jezcze diesla. Mam rowniez carisme w dieslu i jak jest zimna to 2000 tys nie przekraczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 a ja mam pytanie (-: jak zablokowac nawiew z środkowej konsoli? mam na myśli tą podwójną co to można sobie jedną ustawić na np. kierowcę a drugą na pasażera... czy też góra dól lewo-prawo mam przełącznik zimno ciepło, ale wyłączenia nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 a ja mam pytanie (-:jak zablokowac nawiew z środkowej konsoli? mam na myśli tą podwójną co to można sobie jedną ustawić na np. kierowcę a drugą na pasażera... czy też góra dól lewo-prawo mam przełącznik zimno ciepło, ale wyłączenia nie ma... Miedzy tymi dwoma kratkami jest pokretlo do zamykania.Moze nie u wszystkich :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pjfox Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 NO fakt (-: jest taki cus ale zamykajac go gdzie kieruję powietrze? jeśli inne wyloty też są zamknięte? poza tym jeśli zamknę dopływ np. ciepłego powietrza, albo skieruję je na nogi, to z środkowej konsolki zawiewa zimnym... ale to to samo co na początku wątku (wątka?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 witam, jak dla mnie jest to bardzo dobre rozwiazanie, to jest tzw. wentylacja. Ustawiam cieplo na szybe i nogi, w samochodzie jest cieplutko a ze srodka leci mi chlodne swiezutkie powietrze, nie trzeba uchylac okien. Jezdzilem wczesniej miskiem 124 i tam jest tak samo, jak dla mnie to nie jest zaden blad tylko tak ma byc ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.