Tomekgolf Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Witam.Mam quaquai-a z silnikiem benzynowym aktulany przebieg 29tys km.od 1tys swieci sie serwis oleju( pierwszy przeglad serwisowy mam za dwa tygodnie) od kilku dni zaobserowen spadek mocy.na autostradzie auto osiaga max 130km/h I niecale 3tys obrotow I dalej poprostu nie" jedzie" jaka moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Ale co to za silnik? Przegląd benzyny co 30000km? Dziwne... To jest j11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekgolf Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 1,2 benzyna,po 30tys mam jechac na pierwszy serwis tzn olej filtry itp a od kilku dni taka sytuacja. 1,2 DIG-T Rok prod 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 1.2 ma przeglądy co rok albo co 20 tyś km. Stan oleju sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stillG Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Sprawdź czy przewód, gumowy dolotu turbo nie jest dziurawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekgolf Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Mike 83 olej jest praktycznie tak jak byl na poczatku.StillG przewod gumowy(taki gruby) faktycznie jest jakby przegruziony,podziurawiony Zakleje jutro ten przewod I zobacze czy pomoglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stillG Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Jak masz przewód pogryziony, dziurawy to nie masz turbo i mocy.Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekgolf Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Dzieki wielkie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Polecam zapoznać się z moim przypadkiem i na przyszłość radzę zabezpieczyć ten przewód aluminiową rurą giętką. Poza tym, usiądź zanim będziesz chciał poznać cenę oryginalnej części w ASO, ale jest całe szczęście tańsza alternatywa. Szczegóły w wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 A propos tej rury. Tylko ona jest "smaczna"? Bo patrząc w serwisówkę to wydaje się, że tych węży gumowych jest więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavllo Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 i przede wszystkim- wymiana oleju co 30tys w uturbionym silniku...nie iść tą drogą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekgolf Opublikowano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 MemeQQ u mnie ten przewod wyglada identycznie.tak samo postrsepiony w tym samym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nisek Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Witam, przed chwilą sprawdziłem w moim Pulsarku tą pechową rurę i mam delikatne jakby nakłucia, przebieg 48tkm,2015r. Trudno określić czy to gryzoń, byłby tak myślę, ślad kilku zębów naraz a u mnie to pojedyncze w kilku miejscach na całej rurze. Tak czy owak rurę trzeba zabezpieczyć i założyć zapachy.Samochód garażuję w podziemnym zamykanym garażu. Innych śladów nie zauważyłem, może to wina materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 (edytowane) Z tą rurą to w ogóle jest komedia. Oryginał kosztuje ponad 700 zł, a w takim UK to nawet ponad 200 funciaków. Zamiennik do qq 300 zł, a do pulsara/juke 370 zł. Edytowane 5 Września 2018 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATRoN Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Hej. Panowie, czytam tematy i nie widzę rozwiązania tematu spadku mocy. Rura u mnie poszarpana jak u większości, ale przy okazji rury znalazłem taki objaw. Jeśli sama rura byłaby przyczyną spadku mocy to po jej oklejeniu moc powinna wrócić, ale nie ma. Auto nie idzie, brakuje mocy, 2,5 k obrotów i max 100 km/h https://www.facebook.com/antoni.ignas/videos/787228925767051 Wrzucam film z FB dla podglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_B Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2022 A pali Ci się pomarańczowa kontrolka silnika? Bo jeśli tak, to zaklejenie nic nie da. Auto jest w trybie serwisowym i trzeba wykasować błąd z komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATRoN Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2022 (edytowane) Więc tak, wymieniłem tą rurę, nic nie pomogło. 14 godzin temu, Robert_B napisał: A pali Ci się pomarańczowa kontrolka silnika? Bo jeśli tak, to zaklejenie nic nie da. Auto jest w trybie serwisowym i trzeba wykasować błąd z komputera. Pali się żółta, ale nie od silnika tylko od trakcji co bardzo dziwne jak ją wykasuję to po przejechaniu 1 - 2 km pojawia się z powrotem i błąd doładowanie turbiny P0299 . Auto dalej nie ma ciągu, nie wiem czy nie zacząć szukać drugiej turbiny, czy jeszcze masz Robert_B jakiś pomysł ? Edytowane 4 Sierpnia 2022 przez PATRoN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATRoN Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Czy ktoś ma jakiś pomysł, możliwe że przyczyną spadku mocy będzie czujnik halla, nie widzę żadnych kodów błędów na kompie, ale jest jakby lekko pęknięty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATRoN Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Wyciągnąłem wtyczkę od czujnika położenia wałka rozrządu wydechu i...... nic, żadnego błędu, żadnego check engine ? Ja 3,14lę, o co chodzi, zamówłiem nowy i dam znać czy coś się polepszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATRoN Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2022 Wymiana czujnika halla nic nie pomogła, czy ktoś ma jakiś pomysł na przyczynę spadku mocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek74 Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2022 Zobacz czy nastawnik turbiny jest sprawny . W innym samochodzie właśnie taki miałem objaw niesprawnego elektrycznego nastawnika doładowania turbiny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATRoN Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 (edytowane) Check Edytowane 24 Sierpnia 2022 przez PATRoN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2022 A czy DTC jakieś się pojawiają? Spadek mocy w 1,2 to może być agonia silnika...zwłaśzcza ,że olej się wymienia co 30k.. tam trzeba raz w roku albo co 10k co nastąpi wcześniej. Jeśli spadek mocy jest spory i turbo działa to warto sprawdzić zawory.. czy zakoksowane wydechowe i czy są całe ( endoskopem można ). Z ciekawości ile oleju pije ( w/g Nissan 0,6L / 1000 km jest ok ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PATRoN Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Ściągałem głowicę, zawory rzeczywiście były zakamienione, ale przed wymianą rozrządu było ok. Szukam przyczyny w turbinie, nie to żeby padła, ale jakiś element jej przeszkadza dać odpowiednią ilość powietrza na intecooler skoro się dławi rura gumowa. Olej przy okazji wymiany rozrządu też był wymieniany, zawsze co 10K bo na tym nie żałuję. Przed wymianą brał max 0,5 litra na 10000 km więc myślę że nawet na 150K przejechane jest to w miarę dobry wynik. Wymieniłem czujnik halla i w tej chili pokazuje mi błąd obwodu B czyli coś może się dziać z kablami albo stykami, ale to też nie jest powód małej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Jak zasysa Ci gumowy dolot tona bank masz zatkaną chłodnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.