as1970 Opublikowano 8 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 Wyskoczył mi błąd P0380 - system podgrzewania wstępnego. Miał ktoś coś podobnego. Silnik zapala narazie normalnie - zero błędów na zegarach w postaci kontrolek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 On 9/8/2018 at 12:50 PM, as1970 said: Wyskoczył mi błąd P0380 - system podgrzewania wstępnego. Miał ktoś coś podobnego. Silnik zapala narazie normalnie - zero błędów na zegarach w postaci kontrolek. To jest błąd układu sterowania silnikiem. Wystąpił tylko P0380 ? Jeśli nie i masz P0560 i P0657 to te drugi należy sprawdzić jako główne przyczyny. Jeśli P0380 tylko to możliwe ,że wiązka przewodów lub złącza w obwodzie sterowania świec żarowych ma zwarcie lub przerwe lub w obwodzie sygnału wyjściowego sterowania świec żarowych jest zwarcie lub przerwa. Świeca żarowa też może zdychać albo jednsotka sterowania żarzeniem. Generalnie pomiary trzeba zrobić i sprawdzić złącza i będzie wiadomo co padło. Jeśli to jest chwilowe to może odpalać , ale trzeba sprawdzić bo może nie odpalić w każdej chwili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1970 Opublikowano 10 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 10 godzin temu, OsobaNN napisał: To jest błąd układu sterowania silnikiem. Wystąpił tylko P0380 ? Jeśli nie i masz P0560 i P0657 to te drugi należy sprawdzić jako główne przyczyny. Jeśli P0380 tylko to możliwe ,że wiązka przewodów lub złącza w obwodzie sterowania świec żarowych ma zwarcie lub przerwe lub w obwodzie sygnału wyjściowego sterowania świec żarowych jest zwarcie lub przerwa. Świeca żarowa też może zdychać albo jednsotka sterowania żarzeniem. Generalnie pomiary trzeba zrobić i sprawdzić złącza i będzie wiadomo co padło. Jeśli to jest chwilowe to może odpalać , ale trzeba sprawdzić bo może nie odpalić w każdej chwili. Dzięki za odpowiedź. Tylko P0380 - żadnych innych . Zobaczę jeszcze czy się pojawią bo narazie wykasowałem.Mam możliwość zeskanowania błędów. W zeszłym roku na jesień wymieniałem dwie świece na podgrzewaczu błędy P1641 I P1643 . Jesteśmy w kontakcie jakby co . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1970 Opublikowano 14 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Dorzucam zdjęcia z urządzenia diagnostycznego może komuś się nasunie jakaś myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 On 9/14/2018 at 3:38 PM, as1970 said: Dorzucam zdjęcia z urządzenia diagnostycznego może komuś się nasunie jakaś myśl Nie jest do CONSULT więc nie mam pewności czy DTC jest prawidłowe i wszystkie DTC są pokazane. Jeśli miałes uprzednio DTC P1641 /43 to już wcześniej był sygnał ,że jest problem z obwodem sterowania przkaźnikiem grzałek nurnikowych. Błedy te wskazywały na problem na złączach lub awarie modułu sterowania świec żarowych. Zakładam,że jedynie wykasowano błędy i nie przeprowadzono sprawdzenia pojazdu pod kątem usterki. W tej cwili oba błedy są obecne i problem się rozwija... żyje własnym życiem. Trzeba wykonać sprawdzenie pojazdu dla DTC P0380 - sprawdzenie obwodu zasilania sterownika świec żarowych (jednostka sterowania żarzeniem złącze F115 styk 6 i 10 masa i napięcie akumulatora ), ciagłość obwodu pomiędzy złączem przewodu kontrolera świecenia a złączem wiżaki ECM ( bez VINu nie wiem które masz na ECM albo F82 styk 35 albo F271 styk 67 i jednostka sterowania żarzeniem złącze F115 styk 11 i 9 ), ciagłość obwodu pomiędzy złączem przewodu sterowania świec żarowych a świecami ( sterowanie F115 i styki od 1 do 4 a na świecach F125 do F128 styki 1 ). Potem świece żarowe sprawdzenie rezystencji na styku 1 powinno być 0,2-0,8 oma przy okilo 20st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1970 Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 W dniu 17.09.2018 o 10:28, OsobaNN napisał: Nie jest do CONSULT więc nie mam pewności czy DTC jest prawidłowe i wszystkie DTC są pokazane. Jeśli miałes uprzednio DTC P1641 /43 to już wcześniej był sygnał ,że jest problem z obwodem sterowania przkaźnikiem grzałek nurnikowych. Błedy te wskazywały na problem na złączach lub awarie modułu sterowania świec żarowych. Zakładam,że jedynie wykasowano błędy i nie przeprowadzono sprawdzenia pojazdu pod kątem usterki. W tej cwili oba błedy są obecne i problem się rozwija... żyje własnym życiem. Trzeba wykonać sprawdzenie pojazdu dla DTC P0380 - sprawdzenie obwodu zasilania sterownika świec żarowych (jednostka sterowania żarzeniem złącze F115 styk 6 i 10 masa i napięcie akumulatora ), ciagłość obwodu pomiędzy złączem przewodu kontrolera świecenia a złączem wiżaki ECM ( bez VINu nie wiem które masz na ECM albo F82 styk 35 albo F271 styk 67 i jednostka sterowania żarzeniem złącze F115 styk 11 i 9 ), ciagłość obwodu pomiędzy złączem przewodu sterowania świec żarowych a świecami ( sterowanie F115 i styki od 1 do 4 a na świecach F125 do F128 styki 1 ). Potem świece żarowe sprawdzenie rezystencji na styku 1 powinno być 0,2-0,8 oma przy okilo 20st. Okazała się świeca żarowa na 2 -cyl. - wymienione wszystkie 4 - brak dtc. Temat do zamkniecia. THX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.