fred77 Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Ze dwa tygodnie temu wymieniałem olej i wszystko było dobrze. Dzisiaj patrzę pod samochód, a tam niewielka plama. Początkowo myślałem, że z klimatyzacji ale za blisko przodu. Schyliłem się i widzę, że misa oleju trochę mokra i widać krople na sworzniu wahacza. Dotykam - olej napędowy. Plamka nieduża ale kapie. I zastanawiam się gdzie jest nieszczelność. Ciężko cokolwiek zobaczyć, bo jest tam ciasno. Z rok temu wymieniałem wszystkie przewody przelewowe więc tym bardziej zastanawiam się skąd ten wyciek. Przewód przelewowy łączący pierwszy wtryskiwacz z pompą wtryskową jest trochę mokry ale czyżby po roku użytkowania się zestarzał? Dałem dla pewności jeszcze sprężyste zaciski. Doradźcie coś, pomóżcie, bo za parę dni muszę zrobić ponad 300km. Dzisiaj przyjrzałem się dokładniej. Wytarłem pompę i uruchomiłem silnik. Okazało się, że wyciek jest dokładnie w miejscu zaznaczonym strzałką. To jest chyba jakaś pokrywa i spod niej w tym miejscu przy tej śrubce sączy się paliwo. Po uruchomieniu silnika widać jak zaczyna wyciekać. Sam tego nie zrobię, jest trudne dojście, obecnie nie mam czasu na grzebanie więc muszę oddać do mechanika. Tam jest jakaś uszczelka czy jak? Podejrzewam, że aby to odkręcić i sprawdzić to bez wyjęcia pompy się nie obejdzie. A to oczywiście są koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.