bazalt Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Jacek sprawdziłem i to na główki założyłem folie silikonową tak aby nie było stuków z powodu możliwych luzów, też nic nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazalt Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Znalazłem przyczynę a jest nią silownik, konkretnie tloczysko w tloku przesmarujcie gęstym smarem tloczysko tak aby smar wszedl pod osłonę łączącą tlok z toczyskiem. Musi to być gęsty smar tarot. Chciałem napisać tawot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Jeżeli masz takie luzy na siłowniku to jest do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazalt Opublikowano 25 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 Serwis złożył nowy siłownik i stuki dalej były, ale o mocno zmniejszonej sile. Po mocnym przesmarowaniu i wciśnięciu smaru pod dość szczelną osłonę stuki ustąpiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 Bazalt...pod jaką osłonę??? Siłownik ma cylinder i trzpień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacoob Opublikowano 25 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2020 Ja ostatnio przy mocno nagrzanym samochodzie (stał długo w słońcu) po odpaleniu usłyszałem z tylnych rejonów takie... stukanie/brzęczenie. Jakie było moje zdziwienie gdy po dotknięciu szyby dachowej w tylnej części owy dźwięk ustał... nie wiem co to się podziało ale od tamtego czasu (jakiś miesiąc) już tego nie słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazalt Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Jest to osłona trzpienia na zakończeniu cylindra , ciężko jest wcisnąć smar pomiędzy trzpień a jego osłonę, ale można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.