Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

klimatyzacja


jacek63
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich czy ktos ma problem z klimatyzacja w pulsar slabo chłodzi auto 2016r 17000km  i na dodatek smród plastiku z kratek latem klima odgrzybiona 

Edytowane przez jacek63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

zlec ozonowanie w zakładzie od klimy, niech ci to zrobią koszt pewnie z 60 zł 

ja u siebie w tym roku dobiłem  klime narazie jest ok, niestety spory koszt koło 600 zł 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylo ozonowane 

a ile brakło gram czynnika bo u mnie auto ma dopiero 16tys przejechane  2016rok i juz by braklo bo slabo chlodzi a teraz jak chlodniej to tego  smrodu plastiku z kratek  nie czuc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli robicie takie odbitki to raczej zwiastun rozczelnionej klimy. Pytanie czy gdzieś na łączeniach czy poszło gdzie indziej. Mogą być rurki, może być chłodnica klimy z przodu. Tak czy inaczej nic dobrego z tego nie będzie i jak wyszło 600 zł to na wiosnę powtórka albo serwis najlepiej. 

Ja jestem po naprawie, kolega co ma dwuletniego kadjara też już naprawił rurki na gwarancji. Myślę, że Renault Nissan pakują ten sam szajs na układ klimatyzacji. 

Edytowane przez tomkek1912
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem na serwisie i powiedzieli że wszystko ok temp na wyjsciu z kratki 11stopni ja jednak mam odczucie ze słabo chłodzi latem jak goraco to porażka cały czas auto i nic mam kolor czarny  i na słoncu sie troche nagrzewa ale zeby podczas jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli po roku czy dwóch latach ubywa czynnika prawie do zera czy połowa lub więcej to jest to duża nieszczelność. Jasne, że zawsze ubywa czynnik ale średniorocznie to nie powinno być więcej niż kilka do 10% W starym aucie przez 10 lat dobijałem 3 razy i nigdy nie było to więcej niż 40 do 100 gramów. Mówią, że ten nowy czynnik łatwiej ucieka, ale mam znajomych co mają auta prawie 4 lata i dobijali najwyżej 30-40 gram czynnika. Na daną chwilę mogą stwierdzić, że jest ok. Nawet test krótki szczelności i też może wyjść ok. Porządny test szczelności to kilka godzin. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

u mnie brakowało 450 gram czynnika niestety . Klima chłodziła ale jeździłem qq nowym z serwisu i klima bardzo sprawna . Klima w Pulsarze moim zdaniem jest słaba , nie jest zła ale w qq niebo lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 29.09.2018 o 22:55, yogi napisał:

Cześć 

u mnie brakowało 450 gram czynnika niestety . Klima chłodziła ale jeździłem qq nowym z serwisu i klima bardzo sprawna . Klima w Pulsarze moim zdaniem jest słaba , nie jest zła ale w qq niebo lepsza.

450, a tam nie ma w sumie 550? Nieźle jak działała na takim stanie :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, polonus napisał:

450, a tam nie ma w sumie 550? Nieźle jak działała na takim stanie :o

No chyba że w serwisie mnie oszukali......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę pulsar ma 460 gram czynnika. Nie ma możliwości by przy takim ubytku było jakiekolwiek chłodzenie. Może to chodziło o 45 gramów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, tomkek1912 napisał:

Z tego co kojarzę pulsar ma 460 gram czynnika. Nie ma możliwości by przy takim ubytku było jakiekolwiek chłodzenie. Może to chodziło o 45 gramów? 

Kurcze jest naklejka pod maską z pojemnością układu, ale niestety zapomniałem spojrzeć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, polonus napisał:

Kurcze jest naklejka pod maską z pojemnością układu, ale niestety zapomniałem spojrzeć :)

No ja to kojarze coś z tej właśnie naklejki, ale nie chce mi się maski podnosić by sprawdzić dokładnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie wszystkick bylem znowu w serwisie z reklamacja klimatyzacji i pan powiedzial ze wszystko w porządku klima na wyjsciu ma temperature 9,5 stopnia i wszystko mieści sie w normie a klima jak słabo chlodzila tak słabo chlodzi i do widzenia auto na gwarancji tak jak już wspominalem gdzie sie ztym udac pomózcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Ja mam Pulsara z 2015 od nowości i moja Klima już 6 raz jest na naprawie gwarancyjnej w ASO. zazwyczaj tak do miesiąca działa. Miał ktoś podobny problem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem z klimą na gwarancji. Naprawa przeciągnęła się do 4-5h, ale ostatecznie przyczyny problemów nie znaleźli, skończyło się na wymianie całego panelu frontowego z przyciskami itd (przyznawali, że taka naprawa przytrafiła im się pierwszy raz, raczej ten element się nie psuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Klimatyzacja w pulsarze generalnie słabo działa, ja również zgłaszałem to podczas gwarancji i zawsze to samo - czyli wszystko w normie ten ty tak ma. Kolejna rzecz na jaka zwróciłem uwagę to to że kompresor klimatyzacji ciągle się włącza i wyłącza. W innych autach tego nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi klima działa dobrze, sprawdziła się w te wakacje w temperaturach niemal 40 stopni. A z tym włączaniem i wyłączaniem fakt, choć mi się wydaje, że ma to miesce głównie przy niskich obrotach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy niskich obrotach po prostu to słyszysz a przy wyższych nie, generalnie dzieje się tak cały czas. Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że w pulsarze jest klimatyzacja "jakiegoś tam rodzaju" nazwał to konkretnie gdzie właśnie tak to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, roadwarrior23 napisał:

Przy niskich obrotach po prostu to słyszysz a przy wyższych nie, generalnie dzieje się tak cały czas. Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że w pulsarze jest klimatyzacja "jakiegoś tam rodzaju" nazwał to konkretnie gdzie właśnie tak to działa.

To zwykła sprężara ze sprzęgłem elektromagnetycznym. W większości współczesnych aut, jest już sprężarka o zmiennym skoku. Tutaj, tj. w Pulsarze, wydajność reguluje się przez modulowanie włącz/wyłącz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a to nie jest tak, że nowy "nieszkodliwy dla ludzi" i " niepalny" czynnik jest po prostu mniej wydajny?

Z tego co kiedyś czytałem to nawet o 10 do 20 procent.

Więc może jest tak, że temperatura jest dobra ale czynnik mniej wydajny i stąd takie odczucia.

Ja zmieniłem na stary i dyskomfortu nie czuję choć w porównaniu z Fabcią czasem wydaje mi się że czuję różnicę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

No i chyba pojadę klimę naprawiać. Drugi raz z rzędu po zimie praktycznie nie chłodzi. W tamtym roku z 460 gram czynnika miałem 50 gram. Teraz mam pewnie ciut więcej bo coś chłodzi. Masakea jakaś. Na jedną naprawę wydałem 1500. Potem 500 na nabicie, w tamtym roku prawie 700. Chyba taniej wyjdzie sprawdzić gdzie jest nieszczelność i naprawić bo nabijanie po 500-700 co roku to lipa straszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...