Kierowca Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Witam. Przepraszam ale nie wiem do jakiego działu podpiąć. W almerze N16 1.8 posiadam nowy alternator. Przejechałem ok. 50 km. po czym nagle zaczął śmierdzieć i ostro dymić. Pytanie moje brzmi czy to wina z byt naciągniętego paska czy może elektryki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Naciągnięcie paska możesz przecież skontrolować (ugięcie na najdłuższym odcinku nie powinna być większa jak ok. 1,5-2,0 cm). Jeśli alternator był produkcji PRC, możliwe, że to on dostał zwarcia na uzwojeniach. Reklamuj go poprzez montujący warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.