rafsty Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 aldo zapomniałeś dopisać do tego że jeszcze wierzący w cudowne właściwości gumy wielosezonowej na biało sobie wymalowują firmę i nazwę opony. Pewnie białe literki na boku opony pomagają lepiej się trzymać jezdni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krol60 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Dlaczego zawsze najdzie się ktoś kto uważa się za najmądrzejszego w temacie nie mając o nim pojęcia??? No ale Alpy i opony klasy premium zmieniane co dwa lata dają wyobrażenie o osobowości Szkoda że nikt inny nie był w alpach i po co tyle opon premek produkują skoro tylko rafsty je kupuje Pozdro https://biznes.interia.pl/firma/news/13-polskich-kierowcow-nie-wymienia-opon-przez-caly-rok-to,2590432,1852 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 I po co wstawiłeś link do tego artykułu? Żeby poczytać komenty pod spodem? Bo jest napisane czarno na białym jakie właściwości ma opona zimowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 6 godzin temu, krol60 napisał: Dlaczego zawsze najdzie się ktoś kto uważa się za najmądrzejszego w temacie nie mając o nim pojęcia??? No ale Alpy i opony klasy premium zmieniane co dwa lata dają wyobrażenie o osobowości Szkoda że nikt inny nie był w alpach i po co tyle opon premek produkują skoro tylko rafsty je kupuje Pozdro To nie osobowość tylko dbanie o własne zdrowie sprawia że na oponach nie powinno sie oszczędzać zresztą nie tylko na oponach. A opony premium produkują bo myślą że rafsty zmienię firmę na inną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krol60 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 W dniu 29.10.2018 o 15:27, Thunder napisał: I po co wstawiłeś link do tego artykułu? Żeby poczytać komenty pod spodem? Bo jest napisane czarno na białym jakie właściwości ma opona zimowa? Ja skończyłem. Możesz usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 26.10.2018 o 22:23, agit11 napisał: ale to się stosuję do normalnej jazdy zachowania odpowiednich odstępów wyważonej jazdy a nie piracenia i szaleństw za kółkiem. Nie chodzi o piracenie. Sytuacje awaryjne się zdarzają każdemu. Czasem zabraknie ten metr czy dwa.... I już pieszy na pasach leży martwy. A być może na "lepszych" oponach nie byłoby problemu. Edytowane 5 Listopada 2018 przez cezzar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 5 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Godzinę temu, cezzar1 napisał: Nie chodzi o piracenie. Sytuacje awaryjne się zdarzają każdemu. Czasem zabraknie ten metr czy dwa.... I już pieszy na pasach leży martwy. A być może na "lepszych" oponach nie byłoby problemu. Dobry przykład! Wezmy za przyklad obecna pore roke i warunki jakie dziś panuja na drogach. Jest juz 5 listopada 3/4 kierowcow co zmienia opony na sezonowe juz od mniej wiecej od polowy października jeździ na zimowkach a temp.powietrza w niektorych rejonach Polskiw ciagu dnia dochodzi nawet do 20st. na plus Patrze teraz na droge, jest wilgotno,ciepło termometr pokazuje o 9 rano juz 13 st.C na plusie. Kierowcy ,tacy jak Rafsty jz od dawna maja załozone opony zimowe i w przypadku Kolegi nawet i premium. Wiec jak nagle w tych warunkach-tu i teraz przyjdzie nagle zatrzymac na drodze ,to kogo auto zatrzyma sie szybciej?Tego co ma opony zimowe premium ,czy tego co ma opony letnie czy dobre wielosezonowe?? Uruchomcie Koledzy myslenie,ale samodzielnie bez czytania sponsorowanych tekstów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 W dniu 5.11.2018 o 09:13, piotrek3 napisał: Dobry przykład! Wezmy za przyklad obecna pore roke i warunki jakie dziś panuja na drogach. Jest juz 5 listopada 3/4 kierowcow co zmienia opony na sezonowe juz od mniej wiecej od polowy października jeździ na zimowkach a temp.powietrza w niektorych rejonach Polskiw ciagu dnia dochodzi nawet do 20st. na plus Patrze teraz na droge, jest wilgotno,ciepło termometr pokazuje o 9 rano juz 13 st.C na plusie. Kierowcy ,tacy jak Rafsty jz od dawna maja załozone opony zimowe i w przypadku Kolegi nawet i premium. Wiec jak nagle w tych warunkach-tu i teraz przyjdzie nagle zatrzymac na drodze ,to kogo auto zatrzyma sie szybciej?Tego co ma opony zimowe premium ,czy tego co ma opony letnie czy dobre wielosezonowe?? Uruchomcie Koledzy myslenie,ale samodzielnie bez czytania sponsorowanych tekstów. Opona zimowa o wiele szybciej zatrzyma auto niż te kicha wielosezonowa. Chyba kolega nie ma pojęcia że opona zimowa ma lepszą przyczepność w cieple a jedyna wada że się szybciej ściera. Nie raz miałem okazję uciec na pas zieleni aby mi jakiś mądrala nie wjechał w tył gdyż właśnie brakło mu 10 metrów do zatrzymania. Piotrek3 zapomniałeś jeszcze napisać jakie dopiero są świetne opony bieżnikowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 2 godziny temu, rafsty napisał: Opona zimowa o wiele szybciej zatrzyma auto niż te kicha wielosezonowa. .. Jedynie w temp.poniżej 7st.C i na śniegu i to jeszcze pod warunkiem ,ze jest to opona zimowa z wyższej półki a nie zimówka budżetowa ,na których wiekszość w Polsce jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Nie zgodzę się, że zimowa opona jest lepsza na suchym, nawet zimą na dobrej letniej szybciej auto zatrzymasz. Żeby nie było, sam mam 3x2 komplety kół zima/lato. Wielosezonowe to zawsze kompromis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Dajcie już sobie siana z tym tematem. Tak samo budżetówka zimowa jak i wielosezonowa w naszym kraju. Bo skoro tu to i tam są budżetówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 11 godzin temu, manix napisał: Nie zgodzę się, że zimowa opona jest lepsza na suchym, nawet zimą na dobrej letniej szybciej auto zatrzymasz. Żeby nie było, sam mam 3x2 komplety kół zima/lato. Wielosezonowe to zawsze kompromis. Manix ale mówimy o wielosezonowej a nie dobrej letniej Widzisz masz komplety zima/lato a nie wielosezonowe badziewie. Ale najlepszymi oponami na cały rok są opony bieżnikowane, koniec i kropka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Fakt. Co do tego, że sam używam opon sezonowych to wyznaję zasadę, że to jedyny element który bezpośrednio "trzyma" mnie drogi, a jak do tego uzmysławiam sobie, że powierzchnia styku łącznie dla 4 kół to m/w kartka A4, przechodzi mi ochota na eksperymenty i oszczędności (które notabene są złudne, bo opona "all" średnio nadaje się do jazdy zimą góra 2 sezony, potem jest poniżej 4mm. Ale ja tam stary jestem i może się nie znam Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 15 godzin temu, manix napisał: Nie zgodzę się, że zimowa opona jest lepsza na suchym, nawet zimą na dobrej letniej szybciej auto zatrzymasz. Piszesz na podstawie własnych doświadczeń czy przeczytanych testów? Polecam przetestować na własnej skórze. Letnia opona, nawet najlepsza, przy -10 i niżej jest twarda jak kamień. Nie ma to żadnej przyczepności w warunkach awaryjnych, bo chyba o tym mówimy, a nie o niedzielnej przejażdżce do kościoła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Źle się zrozumieliśmy, bo nie precyzyjnie się wypowiedziałem.Chodziło mi o dużą część zimy takiej, jaką mamy tu gdzie mieszkam (często kompletnie bez śniegu i z dodatnią temperaturą). Piszę zdecydowanie na podstawie swoich wieloletnich odczuć i doświadczeń (testy raczej mówią o wyższości zimowych zimą) Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerofan Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Żałuję, że nie wziąłem do QQ wielosezonówek, coś w deseń tych, których miałem w Yeti (Goodyear Vector 4Seasons). Były świetne i latem i zimą na śniegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsty Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 A najlepsza wielosezonowa to opona bieżnikowana. Raz robisz bieżnik na lato, drugim razem na zimę a na następny rok znowu robisz bieżnik letni a później zimowy. I w ten sposób masz oponę na każdy sezon na całe życie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.