i444 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Witam wszystkich na forum, trochę poczytałem, ale dalej nie wiem jak się zabrać do wymiany uszczelniaczy, przede wszystkim chodzi mi jak zachowa się z rozrządem i wariatorem by nie walną byka przy składaniu, potrzebował bym opis i wiedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i444 Opublikowano 22 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 da radę wymieni bez zdejmowania głowicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Nie wiem czy dobrze myślę, mogę się mylić ale skoro są wałki u góry to trzeba rozpiąć łańcuch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i444 Opublikowano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Wałki zdejmujemy bez rozpinania łańcucha, wówczas można wyją szklanki, specjalny przyrząd by zdjąć zawleczki, i tu mam problem czy dam radę wyją uszczelniacze i założy nowe Chyba, że się gdzieś mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 3 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Powiem Ci tak, nie wiem jakie masz objawy i co się dzieje...domyślam się, że olej popija? Widzę, że motor 2.5, ja jestem pół roku od remontu silnika, 15 tyś km, świeżo po wymianie oleju, u mnie pił olej jak szalony... też mi chodziło po głowie wymienienie samych uszczelniaczy ale po rozebraniu była masakra...zawory przegrzane,przepalone wydechowe, pierścionki spalone i zapieczone... wiem, że to najtańsze rozwiązanie...można próbować, nie znam historii tego motoru 2.5 ale 2.0 QR20DE lubią olej U mnie rozrząd na pewno 3 założony bo 2 nie był oryginalny...więc i przebiegu pewnie sporawo...trochę kasy poszło, ale wiem co mam i jeżdżę bez zmartwień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
i444 Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 Obecnie się zapoznaję z tym silnikiem, z tego, co mi wiadomo to dużej różnicy nie ma między 2.0 a 2.5, Jak niektórzy mówią rozwiercone 2.0. Przepala olej około litra(standard), na 1000(jestem w trakcie sprawdzania), więc tragedii nie ma, jako że lubię grzebać czasem przy samochodzie chcę wiedzie to i owo. Obecnie się martwię gdyż mi cicho terkoce podczas jazdy, przypuszczam, iż załatwiłem półośkę lewa – manszeta uszkodzona i trochę przejeździłem na niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.