aerofan Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Według specyfikacji skrzynia DCT rozpędza auto wolniej o ponad sekundę od wersji manualnej ? To co to za dwusprzęgłówka ? :/ Na dodatek silnik z DCT ma większy moment (270Nm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 On 10/15/2018 at 5:18 PM, aerofan said: Według specyfikacji skrzynia DCT rozpędza auto wolniej o ponad sekundę od wersji manualnej ? To co to za dwusprzęgłówka ? :/ Na dodatek silnik z DCT ma większy moment (270Nm). Wygląda na błąd w specyfikacji - w życiu tak nie powinno być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerofan Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 21 godzin temu, gambiting napisał: Wygląda na błąd w specyfikacji - w życiu tak nie powinno być. Chyba jednak nie błąd. Pojawił się test na Youtube wersji 160KM z DCT i przyspieszenie 0-100 wyszło im 9.9 s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) Qashqai Visia 1,3 160KM DCT 100,1 tys. zł + metalik Edytowane 22 Października 2018 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 100 tys. za gołodupca? Co z tego, że 160km i dct... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 On 10/21/2018 at 12:57 AM, aquariusmax said: Qashqai Visia 1,3 (6MT) 160KM DCT 100,1 tys. zł + metalik Jak może być 6MT i DCT jednocześnie? To albo 6-cio biegowy manual albo DCT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 1 godzinę temu, gambiting napisał: Jak może być 6MT i DCT jednocześnie? To albo 6-cio biegowy manual albo DCT Masz rację, poprawiłem. Dzięki. Poza tym DCT jest siedmiobiegowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozbef Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 A tutaj opisówka QQ z silnikiem 1.3 DIG-T ( a raczej 1.3 Tce )- miłej lektury Ja tam wolę swojego "japońca" 1.6 DIG-T http://www.motospace.pl/prezentacje/nissan-qashqai-nowy-silnik-benzynowy-13-DIG-T/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasziek Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Sa gdzies dostepne online cenniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Cenniki są dostępne na stronie Nissana. Jednak należy uważać, bo Nissan nieźle zamieszał, bo zamieścił dwa nowe cenniki. W pierwszym cenniku są QQ ze starej specyfikacji, czyli ze starą nawigacją, ale z silnikiem 1.3. Nissan nazwał te "przejściowe" samochody jako model 2017. W drugim cenniku są już samochody 1.3 jako model 2018 z nową nawigacją, ale też ceny są jeszcze wyższe i np. lakier metalik kosztuje już 2700zł. Niezły bajzel. Trzeba być czujnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasziek Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 nie moge zlokalizowac ceny wersji N-Connecta, 160koni z automatem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 (edytowane) Proszę: CENNIK PODSTAWOWY=PROMOCYJNY ROK MODELOWY 2017 EURO 6D-temp N-CONNECTA DIG-T 160 (260 Nm) 110 790 + 2 400 CENNIK PODSTAWOWY=PROMOCYJNY ROK MODELOWY 2018 N-CONNECTA DIG-T 160 (260 Nm) 112 190 + 2 700 N-CONNECTA DIG-T 160 DCT (270 Nm) 120 590 + 2 700 Edytowane 27 Października 2018 przez aquariusmax 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasziek Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Tak patrzę na osiągi nowego silnika i zastanawiam się dla którego z tych silników piszą bzdury silnik 1.2 - 115KM, 190Nm/2000obr V 0-100km/h 10,6s (bardzo, bardzo optymistycznie chyba) silnik 1.3 - 140KM, 240Nm/1600obr V 0-100km/h 10,9s (raczej realnie) silnik 1.3 - 160KM, 260Nm/1600obr V 0-100km/h 8,9s (2 sekundy lepiej z 20KM ? - bardzo optymistycznie chyba) silnik 1.6 - 163KM, 260Nm/2000obr V 0-100km/h 8,9s (raczej realnie). I ciekawostka, że wypadł napęd 4x4 i silnik 1.6 diesel (pewnie na jakiś czas chyba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerofan Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Średnia ze wszystkich testów na YT 1.2 MT to 11.0 sek. U mnie też tak to podobnie wygląda. Ten 1.3 140KM powinien hulać w max 10 sekund do 100 kmh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 2 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Kiedyś faktycznie 1.2 miał marne 10.9 sek., ale po FL ma 10.6 sek. książkowo, więc jest ogień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proggy Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Mam pytanko - czy nowe QQ maja zamontowany filtr GPF ?Mam tu na mysli silniki 1,2 oraz 1,6PozdrawiamWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 1.2 wyszedł z oferty i w nim GPF nie ma, nawet w ostatnich wypustach Za to w nowych jednostkach 1.3 140 KM i 1.6 160 KM jest GPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 I co z tego,że nowe mają GPF y,nowe silniki jak nie mają tego co my mamy...pod maską...no możenie wszyscy ale mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 32 minuty temu, Strider napisał: Ten nowy 160KM to też jest 1.3 tak samo jak 140KM. O rany... to teraz upsizing i downsizing zarazem, mają rozmach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 No ale jednak... 1.2 na 1.3 i najważniejsze 140 KM w podstawie, jest mimo wszystko przepaść na papierze, a realnie też na pewno wrażenia w elastyczności będą bardzo zadowalające. Dobrze, że nie 1.0, jak to w VAG ma miejsce w podstawowych jednostkach No i duża współpraca z Mercedesem przy konstrukcji 1.3 była, nawet w A klasie montują to, więc raczej kaszanki być nie powinno, choć współpraca z niemieckimi inżynierami nie zawsze wychodziło korzystnie francuzom (przykład 1.6 PSA i BMW ) Co do 1.2, według mnie całkiem udany silnik, poza znanymi przypadkami, raczej przyzwoity, ani szału, ani kitu, choć co prawda dobijam do 20 kkm i jestem zadowolony, ale i w prasie i na necie wypada całkiem OK, w niechlubnych rankingach nie występuje Z 1.3 jak zawsze wyjdzie w praniu, testerami będą kierowcy, ale prognostyki są sprzyjające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 W dniu 29.10.2018 o 10:16, Tomi_St napisał: Tak patrzę na osiągi nowego silnika i zastanawiam się dla którego z tych silników piszą bzdury silnik 1.2 - 115KM, 190Nm/2000obr V 0-100km/h 10,6s (bardzo, bardzo optymistycznie chyba) silnik 1.3 - 140KM, 240Nm/1600obr V 0-100km/h 10,9s (raczej realnie) silnik 1.3 - 160KM, 260Nm/1600obr V 0-100km/h 8,9s (2 sekundy lepiej z 20KM ? - bardzo optymistycznie chyba) silnik 1.6 - 163KM, 260Nm/2000obr V 0-100km/h 8,9s (raczej realnie). I ciekawostka, że wypadł napęd 4x4 i silnik 1.6 diesel (pewnie na jakiś czas chyba) Ogólnie jest straszny bajzel w cennikach i specyfikacjach QQ i Kadjara. Niby te same technicznie auta, Kadjar minimalnie większy w każdą stronę ale z takimi samymi rozstawami osi. Ale np. dla nowego silnika DIG-T 140 (TCe 140) podaje się dla QQ przyspieszenie 10,9 s a do Kadjara 9,4 s. Nie wydaje mi się możliwe, żeby była taka różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Strasznie drogie obecnie te Nissany. QQ z 1.3 dig-t 160 KM w wersji Acenta kosztuje tyle samo co X-Trail w tej wersji 1.6 dig 3 lata temu. A dodatkowo brak czujnikow parkowania p/t i podgrzewanych siedzen. No cóż. Sukces robi swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAMA Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) A mnie ciekawi to mokre sprzęgło DSG. Tylko w jednym miejscu natomiast przeczytałem coś co sugeruje, że w manualu też takie jest. Jazda na półsprzęgle będzie możliwa jak w motocyklu? Edytowane 28 Listopada 2018 przez RAMA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 9 godzin temu, Strider napisał: Szczerze mówiąc, nie wiem z czego ten sukces wynika i właściwie mogę się tylko domyślać - QQ szczególnie po lifcie jest bardzo ładny. Z faktami nie dyskutuję ale osobiscie chyba 110 (z dodatkami) nie dalbym za stosunkowo maly samochod. Swoja drogą to 8 tys roznicy tylko pomiedzy X i QQ w tej samej wersji Acenta dla silnika Digt 160. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.