Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan QQ 2019


degaar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Według specyfikacji skrzynia DCT rozpędza auto wolniej o ponad sekundę od wersji manualnej ? To co to za dwusprzęgłówka ? :/ Na dodatek silnik z DCT ma większy moment (270Nm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 10/15/2018 at 5:18 PM, aerofan said:

Według specyfikacji skrzynia DCT rozpędza auto wolniej o ponad sekundę od wersji manualnej ? To co to za dwusprzęgłówka ? :/ Na dodatek silnik z DCT ma większy moment (270Nm).

Wygląda na błąd w specyfikacji - w życiu tak nie powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, gambiting napisał:

Wygląda na błąd w specyfikacji - w życiu tak nie powinno być.

Chyba jednak nie błąd. Pojawił się test na Youtube wersji 160KM z DCT i przyspieszenie 0-100 wyszło im 9.9 s. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 10/21/2018 at 12:57 AM, aquariusmax said:

Qashqai Visia 1,3 (6MT) 160KM DCT 100,1 tys. zł + metalik :thumbsup:

Jak może być 6MT i DCT jednocześnie? :P To albo 6-cio biegowy manual albo DCT :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, gambiting napisał:

Jak może być 6MT i DCT jednocześnie? :P To albo 6-cio biegowy manual albo DCT :P 

Masz rację, poprawiłem. Dzięki.
Poza tym DCT jest siedmiobiegowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tutaj opisówka QQ z silnikiem 1.3 DIG-T ( a raczej 1.3 Tce :D)- miłej lektury

Ja tam wolę swojego "japońca" 1.6 DIG-T 

http://www.motospace.pl/prezentacje/nissan-qashqai-nowy-silnik-benzynowy-13-DIG-T/

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenniki są dostępne na stronie Nissana.
Jednak należy uważać, bo Nissan nieźle zamieszał, bo zamieścił dwa nowe cenniki.

W pierwszym cenniku są QQ ze starej specyfikacji, czyli ze starą nawigacją, ale z silnikiem 1.3.
Nissan nazwał te "przejściowe" samochody jako model 2017.

W drugim cenniku są już samochody 1.3 jako model 2018 z nową nawigacją, ale też ceny są jeszcze wyższe i np. lakier metalik kosztuje już 2700zł.

Niezły bajzel. Trzeba być czujnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę:

CENNIK PODSTAWOWY=PROMOCYJNY ROK MODELOWY 2017 EURO 6D-temp
N-CONNECTA DIG-T 160 (260 Nm) 110 790 + 2 400

CENNIK PODSTAWOWY=PROMOCYJNY ROK MODELOWY 2018
N-CONNECTA DIG-T 160 (260 Nm) 112 190 + 2 700
N-CONNECTA DIG-T 160 DCT (270 Nm) 120 590 + 2 700

Edytowane przez aquariusmax
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak patrzę na osiągi nowego silnika i zastanawiam się dla którego z tych silników piszą bzdury

silnik 1.2 - 115KM, 190Nm/2000obr    V 0-100km/h   10,6s    (bardzo, bardzo optymistycznie chyba)

silnik 1.3 - 140KM, 240Nm/1600obr   V 0-100km/h   10,9s     (raczej realnie)

silnik 1.3 - 160KM, 260Nm/1600obr    V 0-100km/h    8,9s    (2 sekundy lepiej z 20KM ? - bardzo optymistycznie chyba)

silnik 1.6 - 163KM, 260Nm/2000obr    V 0-100km/h    8,9s    (raczej realnie).

 

I ciekawostka, że wypadł napęd 4x4 i silnik 1.6 diesel (pewnie na jakiś czas chyba)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnia ze wszystkich testów na YT 1.2 MT to 11.0 sek. U mnie też tak to podobnie wygląda.  Ten 1.3 140KM powinien hulać w max 10 sekund do 100 kmh. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko - czy nowe QQ maja zamontowany filtr GPF ?
Mam tu na mysli silniki 1,2 oraz 1,6
Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.2 wyszedł z oferty i w nim GPF nie ma, nawet w ostatnich wypustach :) Za to w nowych jednostkach 1.3 140 KM i 1.6 160 KM jest GPF :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co z tego,że nowe mają GPF y,nowe silniki jak nie mają tego co my mamy...pod maską...no możenie wszyscy :D ale mamy :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Strider napisał:

Ten nowy 160KM to też jest 1.3 tak samo jak 140KM.

O rany... to teraz upsizing i downsizing zarazem, mają rozmach :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jednak... 1.2 na 1.3 i najważniejsze 140 KM w podstawie, jest mimo wszystko przepaść na papierze, a realnie też na pewno wrażenia w elastyczności będą bardzo zadowalające. Dobrze, że nie 1.0, jak to w VAG ma miejsce w podstawowych jednostkach :) No i duża współpraca z Mercedesem przy konstrukcji 1.3 była, nawet w A klasie montują to, więc raczej kaszanki być nie powinno, choć współpraca z niemieckimi inżynierami nie zawsze wychodziło korzystnie francuzom (przykład 1.6 PSA i BMW ;) ) Co do 1.2, według mnie całkiem udany silnik, poza znanymi przypadkami, raczej przyzwoity, ani szału, ani kitu, choć co prawda dobijam do 20 kkm i jestem zadowolony, ale i w prasie i na necie wypada całkiem OK, w niechlubnych rankingach nie występuje ;) Z 1.3 jak zawsze wyjdzie w praniu, testerami będą kierowcy, ale prognostyki są sprzyjające :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 29.10.2018 o 10:16, Tomi_St napisał:

Tak patrzę na osiągi nowego silnika i zastanawiam się dla którego z tych silników piszą bzdury

silnik 1.2 - 115KM, 190Nm/2000obr    V 0-100km/h   10,6s    (bardzo, bardzo optymistycznie chyba)

silnik 1.3 - 140KM, 240Nm/1600obr   V 0-100km/h   10,9s     (raczej realnie)

silnik 1.3 - 160KM, 260Nm/1600obr    V 0-100km/h    8,9s    (2 sekundy lepiej z 20KM ? - bardzo optymistycznie chyba)

silnik 1.6 - 163KM, 260Nm/2000obr    V 0-100km/h    8,9s    (raczej realnie).

 

I ciekawostka, że wypadł napęd 4x4 i silnik 1.6 diesel (pewnie na jakiś czas chyba)

 

Ogólnie jest straszny bajzel w cennikach i specyfikacjach QQ i Kadjara. Niby te same technicznie auta, Kadjar minimalnie większy w każdą stronę ale z takimi samymi rozstawami osi. Ale np. dla nowego silnika DIG-T 140 (TCe 140) podaje się dla QQ przyspieszenie 10,9 s a do Kadjara 9,4 s. Nie wydaje mi się możliwe, żeby była taka różnica. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie drogie obecnie te Nissany.

QQ z 1.3 dig-t 160 KM w wersji Acenta kosztuje tyle samo co X-Trail w tej wersji 1.6 dig 3 lata temu. A dodatkowo brak czujnikow parkowania p/t i podgrzewanych siedzen.

No cóż. Sukces robi swoje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie ciekawi to mokre sprzęgło DSG. Tylko w jednym miejscu natomiast przeczytałem coś co sugeruje, że w manualu też takie jest.

Jazda na półsprzęgle będzie możliwa jak w motocyklu? :rolleyes:

Edytowane przez RAMA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Strider napisał:

 

Szczerze mówiąc, nie wiem z czego ten sukces wynika i właściwie mogę się tylko domyślać - QQ szczególnie po lifcie jest bardzo ładny. ;)

Z faktami nie dyskutuję ale osobiscie chyba 110 (z dodatkami) nie dalbym za stosunkowo maly samochod. 

Swoja drogą to 8 tys roznicy tylko pomiedzy X i QQ w tej samej wersji Acenta dla silnika Digt 160.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...