Whataya Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Cześć, Odkąd zrobiło się zimniej pojawił się problem z lpg - auto gasło, gdy przełączyło się na gaz podczas stania na skrzyżowaniu, światłach itp. Stwierdziłam, że powodem jest za zimny silnik, więc od tej pory czyli od około miesiąca przed odpaleniem silnika wyłączałam lpg i włączałam ręcznie dopiero na 60-90stopniach. Samochód jeździł bez problemu na gazie i lpg. Od wczoraj przy przełączaniu na gaz na ciepłym silniku, niezależnie czy podczas jazdy czy postoju, czy ze sprzęgłem czy bez, dodając gaz czy nie, samochód od razu gaśnie. Spadają obroty i gaśnie. Za to po odpaleniu ponownym na ciepłym silniku bez włączania gazu, włącza się sam i auto nie gaśnie i jedzie bez zarzutu na lpg. LPG sekwencyjne STAG, Almera 2003r, 1.5 98km. Ostatni przegląd instalacji był rok temu, z wymianą jednego z filtrów - jeszcze nie byłam właścicielem auta. Co może być przyczyną? Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego, ale raz na jakiś czas na zimnym silniku szarpało mi samochód na benzynie i gazie i dwa razy wtedy pojawił się check engine - czujnik wałka rozrządu. Działo się tak tylko raz na jakiś czas np. po deszczu w zimny dzień przy przyspieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 STAG to komp LPG, jakie wtryski i reduktor, prawdopodobnie jedno z tego jest do zmiany lub jedno i drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.f Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 W moim przypadku pomoglo.Wtryski byly posklejane wytracona parafina z lpg.Mimo ze serwia lpg zawsze byl robiony co 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whataya Opublikowano 9 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Na jakie koszty się przygotować jeśli do wymiany będą wtryski lub reduktor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 nie wiadomo co tam masz www.phjacus.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whataya Opublikowano 9 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Też nie wiem sprawdzę po południu w książeczce jaka to jest dokładnie instalacja i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 zrób zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.f Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Najpierw przeczysc wtryskiwacze.Nie masz nic do stracenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whataya Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Część, w załączniku zdjęcie. O dziwo, jeśli nie wyłączę gazu przed odpaleniem, za każdym razem sam się przełącza i silnik nie gaśnie. Jeśli go wyłączę i włącznie zaraz ręcznie też silnik nie gaśnie. Za to jeśli jadę na benzynie z wyłączonym całkowicie gazem i go włączę to po paru sekundach obroty spadają do 0 i silnik gaśnie, wczoraj np ma wbitej jedynce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 STAG 4+, Alaska, Red Valdemar możesz mieć problem z reduktorem, do tego dobrze by było skalibrować wtryski RV i ewentualnie zastosować zestawy naprawcze, to wersja po taniości ale auto tez będzie jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whataya Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Dziękuję za odpowiedź, a jakich spodziewać się kosztów? Nie chciałabym się dać niepotrzebnie komuś naciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 jak masz trochę pojęcia o trzymaniu kluczy i lekki zmysł mechaniczny a nei piekarski to dasz radę sam, zaczął bym os ściągnięcia programu ze strony producenta AcGasSynchro zakup kabelek i pokaż co jest w programie i później można coś dalej działać. A jak nei chcesz sie bawić to musisz się zdać na gazmena a ceny to już indywidualna sprawa, bo co z tego jak powiesz, że to tyle nie kosztuje jak i tak będziesz musiał zapłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whataya Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 No jako, że jestem dziewczyną to chyba sobie nie poradzę Nie chodzi mi o dokładną cenę co do złotówki, ale plus minus bardziej 300 czy bardziej 800zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 18 minut temu, Whataya napisał: No jako, że jestem dziewczyną to chyba sobie nie poradzę a no widzisz choć przyroda zna różne przypadki 18 minut temu, Whataya napisał: Nie chodzi mi o dokładną cenę co do złotówki, ale plus minus bardziej 300 czy bardziej 800zł? ciężko powiedzieć, reduktor wraz z zestawem naprawczym dla wtrysków to około 200zł na necie a reszta to fantazja gazmena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whataya Opublikowano 11 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Poczytałam trochę o temacie i jednego nie rozumiem. Faktycznie przy uszkodzonym reduktorze nie podaje gazu i samochód gaśnie. Ale dlaczego nie gaśnie jeśli przełącza się sam na gaz, a gaśnie jeśli ja włączę guzikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 sztywne membrany, zasyfiony środek, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.