Booshi Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Sprawdzilem luzy zaworowe, standard - wszystkie wydechowe sa pomniejszone (jazda na LPG robi swoje) i postanowilem je ustawic do normatywnych. Ale tu mala ciekawostka - zgodnie z intrukcja dla tego silnika powinny byc plytki regulacyjne. Jednak ja moim wprawnym okiem sie ich dopatrzec nie moge. Czy ktos moze powiedziec, czy istnieje taka szansa, ze poczatek serii szedl jeszcze na samych szklankach ? Bo ani dziurki nie widze w tej plytce, ani samej plytki.... no chyba ze tak idealnie spasowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Od stycznia 2002 do czerwca 2004 te silniki były na szklankach. Nr katalogowe od 13231AU000 (wymiar 3,00) do 13231AU069 (wymiar 3,68), każdy kolejny nr katalogowy to skok o 0,02. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo99 Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Szklanki można szlifować tzn. planować w od środka nie trzeba kupować nowych ,wiem bo robiłem w P12 1,8 po ok 80tys, na lpg. trzy wydechowe nie miesciły się w normie i 2 ssące .bez rozpinania rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 W P12 zawsze były tylko szklanki: http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2002_4/type_2/engine_mechanical/cylinder_head_rocker_cover_camshaft_and_valve_mechanism/illustration_2/ http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2006_3/type_2/engine_mechanical/cylinder_head_rocker_cover_camshaft_and_valve_mechanism/illustration_3/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.