sajdi Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 Gdzie w tince 1,8 jest dokładnie silnik krokowy? nie mogę jego zlokalizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcys45 Opublikowano 17 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 5 minut temu, sajdi napisał: Gdzie w tince 1,8 jest dokładnie silnik krokowy? nie mogę jego zlokalizować W tino nie ma silnika krokowego za to jest przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajdi Opublikowano 17 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2018 nie ma? to co reguluje obroty na biegu jałowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Oczywiście że jest bo sam go wymieniałem. Przepustnica z boku z prawej strony . A tak wygląda.https://allegro.pl/nissan-primera-almera-tino-silniczek-krokowy-1-8-i7504994472.html?reco_id=b1900ebf-e1d2-11e8-925d-246e96321ab8&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Regulacja wolnych obrotów na biegu jałowym odbywa się poprzez zawór IACV/AAC (Idle Air Control Valve-Auxiliary Air Control) - czyli 6-pinowy zawór, którego elementem wykonawczym jest silnik krokowy - potrzebujący do pracy trzech przesuniętych w fazie przebiegów prostokątnych z ECU. Znajduje się na przepustnicy. Podstawowa kontrola polega na zmierzeniu rezystancji jego uzwojeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.