matii90 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Witam,stałem się szczęśliwym posiadaczem prawie 4 letniego Q II i mam możliwość przedłużenia gwarancji jeszcze na rok. Pytanie czy warto? jak to jest z rozpatrywaniem gwarancji przez serwis nissana? co się łapie na gwarancje a co nie? proszę o poradę doświadczonych w tym temacie :) z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Miałem przedłużoną gwarancję na czwarty rok użytkowania. Biorąc pod uwagę ilość awarii w tym czasie to mi się to opłacało. Jednak jest tam bardzo dużo wyłączeń. W salonie na pewno Cię z tym zapoznają. Warto to przejrzeć przed decyzją. Biorąc to pod uwagę serwis próbuje wykorzystać i zrobić człowieka w konia. U mnie było tak, ze padła klima i po diagnostyce stwierdzili, że jakiś przewód jest nieszczelny i trzeba go wymienić plus jakieś dodatkowe elementy związane z łączeniem tego przewodu. Zaśpiewali za to 1800 zł. Zrobiłem diagnostykę w niezależnym warsztacie i okazało się, że padła chłodnica klimatyzacji (norma w tym aucie), która już podlega tej gwarancji. Finał był taki, że ASO w ramach gwarancji wymieniło chłodnicę, a przewodu już nie bo się "naprawił sam". Pomimo tego chciałem przedłużyć gwarancję na piąty rok. Po sprawdzeniu jak mi się wydaje historii awarii wyrazili zgodę na jej przedłużenie, ale kwotę podwoili. Po tym fakcie stwierdziłem, że w ASO się już nie pojawię. W ASO wycenili mi przegląd na ponad 1000 zł. Zrobiłem go u dobrego znajomego za 400 zł. Przeliczyłem wszystko i stwierdziłem, że przedłużał jej nie będę i trzymam kciuki aby tylko poważnej awarii nie było. Decyzja należy do Ciebie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.