kubix71 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Witam! Gdy przejeżdżam np. przez prób zwalniający (20km/h) opadająca almera 1.5 n16 rok 2001. dziwny huk jakby coś uderzała o siebie.Gdy auto jest dociążone z tyłu (pasażerowie) wszystko jest ok.Amorki , wahacze sprawdzane wszystko jest w porządku. Wiecie co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix71 Opublikowano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 ciężko powiedzieć wydech lata tak na prawo i lewo po 1 cm ale mi się zdaję ,że jak auto leci na dół to wydech razem z autem ale może mi się tylko tak zdaję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix71 Opublikowano 30 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Może łącznik stabilizatora albo jakieś gumy bo nie mam pojęcia co temu doskwiera a nie chce się wpakować w wymienianie wszystkiego po kolei i zaraz usterka przekroczy wartość auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 spręzyny sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubix71 Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Amortyzatory uderzały o nadkola aż prawie zrobiły dziurę od tego ten huk.Skrócone amortyzatory o kilka mm.Jest lepiej przy dużych skokach coś tam uderzy ale w porównaniu do tego co było to pikuś.Skrzypienie ustało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Przy takiej eksploatacji samochodu na pewno nie masz już bałwanów pod harmonijkową osłoną amortyzatorów. Odboje wykonywane są z porowatego poliuretanu (PUR) i z czasem (różnica temp., wilgoć) dosłownie wykruszają się. Dobijanie na wybojach spowoduje (jeśli już nie spowodowało) naderwanie skorodowanego wzmocnienia w górnej części nadkola. Odsłoń wykładzinę, czy już nie czas na wizytę u blacharza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.