Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

swieci ESP


piotrmak

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie tasmy air bag w kierownicy zapalila  się lampka ESP wie moze ktos cos na ten temat, rozebrałem jeszcze raz wszystko sprawdfzone na chwile zgaslo i po przejechaniu kilku metrow pali dalej. Po teście na kompie jest C1143 czujnik kąta skrętu kierownicy usterka w obwodzie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie tasmy air bag w kierownicy zapalila  się lampka ESP wie moze ktos cos na ten temat, rozebrałem jeszcze raz wszystko sprawdfzone na chwile zgaslo i po przejechaniu kilku metrow pali dalej. Po teście na kompie jest C1143 czujnik kąta skrętu kierownicy usterka w obwodzie .
Było na forum z miesiac temu. Prawdopodobnie zle złożone po wymianie. Poszukaj temat..

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
W dniu 11.11.2018 o 15:22, piotrmak napisał:

Po wymianie tasmy air bag w kierownicy zapalila  się lampka ESP wie moze ktos cos na ten temat, rozebrałem jeszcze raz wszystko sprawdfzone na chwile zgaslo i po przejechaniu kilku metrow pali dalej. Po teście na kompie jest C1143 czujnik kąta skrętu kierownicy usterka w obwodzie . 

Witaj. Jak sprawa się zakończyła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zresetować położenie czujnika kąta skrętu. Nie ma manualnej procedury na to. Trzeba podpiąć pod kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kręcić czujnikiem przy wymianie taśmy i wszystko bedzie działać.Błąd przy składaniu jeżeli kręciłeś nim to wielokrotność 360 stopni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak trochę się podszkoliłem:)

1. Jak podpowiadają Koledzy - kupiona taśma jest ustawiona, zabezpieczona białą blokadą. Przed wymianą nie ściągać jej, nie kręcić. Założyć razem z blokadą, podłączyć, na samym końcu dopiero ją usunąć. Przy przekładaniu czujnika skrętu - odkręcić 3 śrubki, przełożyć, nie kręcić.

2. Jeśli zdarzy się ciekawość i pokręcicie zwijakiem - obraca się on ok. 6 razy (od skrajnego położenia w lewo, albo w prawo). Wtedy obrócić dookoła w jedną stronę do oporu i wtedy wychodzi powrotnie dwa pełne obroty plus około połowy do momentu, kiedy biały bolec znajdzie się w położeniu górnym (czyli do montażu).

3. W zalewie taniości taśm na rynku można rozważyć naprawę starej - zwykle jest to robota na kablach (możliwe jest też przełożenie całego okablowania). Koszt ok. 100-150pln.

4. Błąd  ESP do usunięcia lepszym oprogramowaniem, błąd poduszki metodą kluczykową.

5. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...