Tommcioo Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Cześć, zaraz mija rok mojemu QQ, więc i pierwszy przegląd należy zrobić. Zastanawiam się nad skorzystaniem z usług serwisu niemieckiego - może działanie nie patriotyczne , ale mam lekką awersję do dealera w Szczecinie :/ Wysłałem zapytanie do Schwedt o wycenę, a może ktoś z Was korzystał u zachodniego sąsiada (niekoniecznie tego z Schwedt) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bono32 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 W niemieckim serwisie ok 300-350euro pierwszy przegląd,ja mam ten sam ból tez mnie czeka pierwszy przegląd w j11b i wybralem serwis autoryzowany w polsce .koszt 800 zł, jadąc na święta do Pl zajadę do serwisu w Poznaniu po drodze .Auto nowe kupione w DE z salonu z belgijską gwarancją .Gwarancja działa w całej Europie (sprawdzane podczas wymiany szyby ) więc i przegląd możesz robić w jakim kraju chcesz oby był autoryzowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommcioo Opublikowano 15 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Dziki za info - jak będzie po, to proszę napisz ile kosztowało w Poznaniu i który ASO, bo z tego co wiec jest tam 2 czy 3 dealerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Ja miałem przez długa lata pozytywne doświadczenia z Polmotor Szczecin (Ten na prawym brzegu )Cóż Cię tak zniechęciło? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano2d Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 Polmotor na lewym brzegu korzystam od trzech lat jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommcioo Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) Co mnie zniechęciło? Pierwsze to podejście do mnie, jako klienta. O mały włos nie kupiłem auta w Poznaniu - gdzie w sumie cena była minimalnie atrakcyjniejsza, za to podejście handlowe na mega wyższym poziomie. Druga sprawa - dałem do przeglądu tech. naszego mniejszego nissana, słownie wycenili wymianę kilka elementów zawieszenia na kilaset zł, a na miejscu okazało się że faktura o 500zł urosła - "no tak wyszło..." Trzecia sprawa - tutaj mnie nie kosztowało to nic, ale szczerze mówiąc będąc towarz.ubezp. sprawdziłbym tę firmę: oddałem do naprawy auto - uszkodzony zderzak - mały otwór, uszkodzenie od uderzenia czymś ostrym (otwór średnica ok. 2cm). Końcowa wycena naprawy, jak pamiętam coś koło 4000zł (faktura na towrzystwo ubezp.). ps. Dostalem wycenę przeglądu z Niemiec: Wartungsdienst 1st year maintenance service 94,40 OELFILTER 14,21 OIL FILTER CU-DICHTRING 12X18 0,49 GASKET 1,00 MOTORENOEL 5W40 35,65 NISSAN OIL 5W40 WASCHANLAGENZUSATZ 2,47 ADDITIONAL WASHER BREMSENSCHUTZ (ML) 2,50 BRAKE PROTECTION HAFTFETT 1,53 ADHESIVE GREASE MONTAGEREINIGER 0,30 5,03 1,51 INSTALLATION CLEANER 1,00Zwischensumme Position 152,76 EUR Pollenfilter erneuern replace interior filter 11,80 POLLENFILTER 29,07 INTERIOR FILTER 1,00Zwischensumme Position 2 40,87 EURSumme netto EUR 193,63 + 19,0 % MwSt. von EUR 36,79Summe einschl. MwSt. EUR 230,42 EUR Czy wymiana filtra kabinowego jest obowiązkowa? Edytowane 16 Listopada 2018 przez Tommcioo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 34 minuty temu, Tommcioo napisał: Co mnie zniechęciło? Pierwsze to podejście do mnie, jako klienta. O mały włos nie kupiłem auta w Poznaniu - gdzie w sumie cena była minimalnie atrakcyjniejsza, za to podejście handlowe na mega wyższym poziomie. Druga sprawa - dałem do przeglądu tech. naszego mniejszego nissana, słownie wycenili wymianę kilka elementów zawieszenia na kilaset zł, a na miejscu okazało się że faktura o 500zł urosła - "no tak wyszło..." Trzecia sprawa - tutaj mnie nie kosztowało to nic, ale szczerze mówiąc będąc towarz.ubezp. sprawdziłbym tę firmę: oddałem do naprawy auto - uszkodzony zderzak - mały otwór, uszkodzenie od uderzenia czymś ostrym (otwór średnica ok. 2cm). Końcowa wycena naprawy, jak pamiętam coś koło 4000zł (faktura na towrzystwo ubezp.). ps. Dostalem wycenę przeglądu z Niemiec: Wartungsdienst 1st year maintenance service 94,40 OELFILTER 14,21 OIL FILTER CU-DICHTRING 12X18 0,49 GASKET 1,00 MOTORENOEL 5W40 35,65 NISSAN OIL 5W40 WASCHANLAGENZUSATZ 2,47 ADDITIONAL WASHER BREMSENSCHUTZ (ML) 2,50 BRAKE PROTECTION HAFTFETT 1,53 ADHESIVE GREASE MONTAGEREINIGER 0,30 5,03 1,51 INSTALLATION CLEANER 1,00Zwischensumme Position 152,76 EUR Pollenfilter erneuern replace interior filter 11,80 POLLENFILTER 29,07 INTERIOR FILTER 1,00Zwischensumme Position 2 40,87 EURSumme netto EUR 193,63 + 19,0 % MwSt. von EUR 36,79Summe einschl. MwSt. EUR 230,42 EUR Czy wymiana filtra kabinowego jest obowiązkowa? Filtr kabinowy wymieniam zawsze sam i zgłaszam to przy przeglądzie i nie było z tym żadnego problemu,filtr powietrza mam K&N i też bez wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Filtr kabinowy nie jest obowiązkiem przy wymianie, przynajmniej na pierwszym przeglądzie, bo gdy robiłem przegląd, to panowie z ASO zajrzeli w filtr i stwierdzili, że nie ma jeszcze potrzeby wymieniać. Na drugim przeglądzie i tak już wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommcioo Opublikowano 16 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 Ok, w takim wypadku wychodzi z podatkiem 180 EUR, czyli nie jest tak źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 Wielu mieszkajacych blisko granicy jak juz koniecznie chca korzystać z ASO-robia to w Niemczech. Drożej nie jest a często nawet i taniej. Kiedy miałem A6C6 serwisowalem je w Niemczech.Ten sam przeglad wychodził o ok.200 zl taniej niz w serwisach w Polsce -Poznań czy Szczecin. Z BMW jak byl j konkretny problem to też jeździlem do Niemiec.Znajomi co maja BMW -wszyscy korzystaja z niemieckich serwisów Nie chodzi juz tylko o cenę serwisu,gdze często za te same pieniadze serwis w Niemczech oferuje wiecej ale przede wszystkim o jakość wykonania serwisu.. W niemieckich serwisach na ogół pracuja fachowcy ,nie tak jak u nas ludzie z łapanki co pojecia nie maja o samochodach gdzie za ich nie wiedze i nieudolność słono płacić musi klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) 31 minut temu, Strider napisał: Tyle, że akurat filtr kabinowy warto wymienić przynajmniej raz w roku. Ostatnio wymieniłem filtr kabinowy na Mann'a FreciousPlus i bardzo polecam, bo jest doskonały dla alergików. Można jechać za kopcącym na czarno dieslem i nie czuć tego w kabinie - jest dość drogi, ale warto. Żaden filtr kabinowy przeciwpyłkowy nie odseparuje kabiny przed smrodem .Zreszta nie taka tez jest jego rola. Jedynym skutecznym zabezpieczeniem jest włączenie obiegu zamkniętego. Mann produkuje bardzo dobre filtry ale renoma firmy ma juz niestety odniesienie w cenie produktu.Za połowe przecietnego filtra mannowskiego mozna kupic inny ,ktory bedzie rownie dobry . Edytowane 17 Listopada 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertusss Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Pierwszy przegląd 300-350€ w DE? Hmmm mieszkam i serwisuje QQ 1.6dci w DE tuż przy granicy z NL i koszt takiego przeglądu to 160€ netto; a co najważniejsze każda naprawę gwarancyjna realizują na bieżąco bez zbędnego „pierdolenia” ze musimy skontaktować się z centrala poprostu informują ze części będą za 2-3 dni i żeby podstawić auto ( auto zastępcze bezproblemowo- Leaf tez jak sobie zyczySz naładowany full :-)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Ta stawka jest wprost rewelacyjna, jednak jazda tak daleko nie ma sensu. Koszt przeglądu może jednak zależeć od typu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 4 godziny temu, Czech napisał: Ta stawka jest wprost rewelacyjna, jednak jazda tak daleko nie ma sensu. Koszt przeglądu może jednak zależeć od typu silnika. W innych serwisach na terenie Niemiec ceny sa podobne. Widze w opisie ,ze jestes z Lubuskiego wiec daleko nie masz do porzadnych serwisow a nawet moze i blizej niz do polskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Bliżej może nie, ale rzeczywiście jak się będzie zbliżał okres przeglądu to n.p. do Frankfurtu nie jest jak pod holenderską granicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2018 21 hours ago, hubertusss said: Pierwszy przegląd 300-350€ w DE? Hmmm mieszkam i serwisuje QQ 1.6dci w DE tuż przy granicy z NL i koszt takiego przeglądu to 160€ netto; a co najważniejsze każda naprawę gwarancyjna realizują na bieżąco bez zbędnego „pierdolenia” ze musimy skontaktować się z centrala poprostu informują ze części będą za 2-3 dni i żeby podstawić auto ( auto zastępcze bezproblemowo- Leaf tez jak sobie zyczySz naładowany full :-)))) Ja nawet w pierońsko drogim UK płaciłem dokładnie £159 za pierwszy przegląd, £259 za drugi, więc 300 ojro za pierwszy przegląd to strasznie drogo(i tak, nie było żadnego problemu z wpisaniem przeglądu do polskiej książki, nawet trafili w dobre rubryczki ze wszystkim ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommcioo Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 W dniu 5.12.2018 o 12:37, hubertusss napisał: Pierwszy przegląd 300-350€ w DE? Hmmm mieszkam i serwisuje QQ 1.6dci w DE tuż przy granicy z NL i koszt takiego przeglądu to 160€ netto; a co najważniejsze każda naprawę gwarancyjna realizują na bieżąco bez zbędnego „pierdolenia” ze musimy skontaktować się z centrala poprostu informują ze części będą za 2-3 dni i żeby podstawić auto ( auto zastępcze bezproblemowo- Leaf tez jak sobie zyczySz naładowany full :-)))) Nie 300-350eur tylko jak napisałem 240 brutto, czyli niecałe 200 netto. Ogólnie o 50zł taniej niż w szczecińskim ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bono32 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2018 Zadzwoniłem dzis do serwisu w DE Ravensburg- 180 euro pierwsza inspekcja /wymiana oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.